کد خبر: ۲۳۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 02 June 2016

http://yaftenews.ir/images/stories/portre/portre92/najafi-hosein.jpg


















به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته :فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) انسانی کامل و شخصیتی جامع بود كه يكي از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاريخ را به پيروزي رساند.
 سرهنگ "حسین نجفی" در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان ضمن تسلیت بیست و هفتمین سالگرد رحلت جان‌سوز امام راحل (ره) گفت: 14 خرداد سالگرد رحلت جان‌سوز امام خمینی (ره) است و هر ساله در این روز بسیاری از عاشقان ولایی در حرم مطهر ایشان حاضر و بار دیگر با آرمان‌های امام و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌کنند، اما نیروی انتظامی وظیفه دارد به‌عنوان مجری تأمین نظم و امنیت در جامعه تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت و روان کردن ترافیک کاروان‌های اعزامی تلاش کند.
وی افزود: در سطح شهرستان خرم‌آباد نیز پلیس تمام آمادگی لازم را برای این امر در نظر گرفته است و برنامه‌های که در این روز در سطح شهرستان برگزار می‌شوند، توسط نیروی انتظامی پوشش داده می‌شوند.
سرهنگ نجفی بیان کرد: امام علاوه بر مخالفت جدّی با نظام شاهنشاهی، معتقد به جایگزینی نظامی بود که مُجری احکام اسلامی و مبتنی بر آراء مردم باشد.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: حضرت امام خميني (ره) پـس از انبياء بزرگ الهي و معـصومان (ع) از کم‌نظیرترین و ممتازترين شخصیت‌های تاريخ بشريت است كه با انديشه‏هاي بلند الهي و تلاش‏هاي صادقانه خويش مسير تاريخ را دگرگون كرده و سر منشاء تحولات عظيمي‌ در ايران وجهان گرديد.
وی با اشاره به اینکه امام راحل نمونه انسان كامل و شخصيتي جامع است كه يكي از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاريخ را به پيروزي رساند، اظهار کرد: امام نظامي بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبري کرد و با تکيه بر عنصر آگاهي، استقامت و شجاعت تزلزلي آشكار كنگره‏هاي كفر و شرك و نفاق را با انحطاط و تباهي را ساخت.
سرهنگ نجفی بر حضور فعال نیروی‌های انتظامی خرم‌آباد در مراسم‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: آمادگی کامل برای پوشش این برنامه‌ها را داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار