کد خبر: ۲۴۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 05 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار شهرستان دلفان سهمیه ایجاد اشتغال در این شهرستان در سال جاری دو هزار و 209 نفر اعلام کرد.

جعفر طولابی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دلفان گفت: این میزان سهمیه ایجاد اشتغال در قالب سند اشتغال با برش شهرستانی برای این شهرستان پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم زمینه تحقق 100 درصدی آن را فراهم کنیم .
وی یادآور شد : سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان دلفان درسال گذشته هزار و 114 نفر بود که این میزان بطور صددرصد تحقق یافت و شهرستان دلفان توانست رتبه سوم شهرستانی را کسب نماید .
طولابی ، اشتغال را مهمترین مشکل مردم شهرستان دلفان عنوان کرد و با اشاره به انتخاب امسال بنام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل خواستار تلاش بیشتر مدیران برای حل مشکلات اشتغال منطقه شد.
طولابی ، بیکاری را مهمترین مشکل شهرستان دلفان عنوان کرد و خواستار پیگیری دستگاههای مجری و مدیران بانکها برای جذب اعتبارات اشتغال در منطقه شد.
وی بیان داشت: برخی بانک های عامل در زمینه اشتغال عملکرد خوبی نداشتند که امیدواریم با توجه به حساسیت و دغدغه مسئولان در زمینه اشتغال تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار