کد خبر: ۲۴۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 06 June 2016













به گزارش تابناک لرستان ،یازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامیلرستان با حضور اعضاء در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی‌زاده واحد خرم‌آباد برگزار شد.

دکتر علی محمد رنجبر رئیس هیأت عالی نظارت منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی دراین جلسهگفت: در یک‌سال گذشته واحدهایلرستان تلاش بسیار زیادی کرده‌اند و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به وجود چندین ساختمان نیمه‎تمام در واحد خرم‌آباد که در سال‌های گذشته متوقف مانده بود، افزود: خوشبختانه در حال حاضر نه تنها این ساختمان‌ها در شرف اتمام هستند بلکه در کنار آنها بوستان بزرگ شهدا با کاشت بیش از ده هزار اصله نهال احداث و محوطه‌سازی‌های بسیار خوبی نیز انجام شده است.

رنجبر در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی در واحد خرم‌آباد، اظهار کرد: دکتر ملکی در واحد خرم‌آباد انرژی زیادی گذاشته و موفق عمل کرده‌اند، با توجه به کاهش دانشجو و افزایش هزینه‌ها با اقدامات انجام شده در اموری نظیر ساها، شفا، افزایش رشته محل‌ها در تحصیلات تکمیلی و نیزصرفه‌جوییدر هزینه‌های جاری، خرم‌آباد جز واحدهایی است که از نظر مالی شرایط بسیار مطلوبی دارد.

حجت‎الاسلام دکتر عباسی‌فر معاون اسبق قوه قضاییه و عضو هیأت امنای لرستان نیز در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه رحمت و مغفرت بر شمرد و گفت: بزرگترین کار در این ماه پرهیزکاری و ورع است.

وی با قدردانی از دکتر ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توفیقات به دست آمده در واحد خرم‌آباد را شایسته تقدیر دانست و افزود: در دیداری که با آیت‎الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم ایشان از اقدامات انجام شده در واحد خرم‌آباد خصوصا" از طرح درخت‌کاری و احداث بوستان بزرگ شهدا ابراز رضایت کردند.

عضو هیأت امنای استان لرستان اظهار کرد: با عملکرد خوبی که دکتر ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان داشته‌اند پیشنهاد می‌کنم از وجود ایشانبرای سامان دادن واحدهای برون مرزی استفاده شود.

دکتر الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس و عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان نیز با تقدیر از عملکرد دکتر ملکی، گفت: خوشبختانه براساس گزارش‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان در حال حاضر وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

وی در ادامه خواهان ارتقاء مراکز سلسله و کوهدشت و پلدختر به واحد و حمایت بیش از گذشته واحدها از مراکز تابعه شد.

دکتر علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و دیگر عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل پیشنهاد می‌شود که دانشگاه‌ها مکلف شوند با یک هم‌اندیشی ظرفیت فکری دانشگاه و اساتید را به سطح جامعه پیوند دهند.

وی افزود: پیوند میان دانشگاه و جامعه می‌تواند نه تنها در تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار باشد بلکه می‌تواند برای دانشگاه نیز درآمدزا باشد.

بروجردی خواستار نقش عملیاتی دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور شد و گفت: این مسأله می‌تواند در چرخه اقتصادی دانشگاه نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

حجت الاسلام قدرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز تشکیل کمیته‌های صرفه‌جویی در واحدها را گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بایدبا تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی و با هم افزایی نظریات اساتید در جهت تحقق این مسأله گام بردارد.

وی عملکرد دانشگاه در سال‌های اخیر را بسیار خوب عنوان کرد و از دکتر ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تقدیر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار