کد خبر: ۲۴۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 12 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،شهردار خرم آباد گفت: کار ساخت پایانه مسافربری برون استانی این شهر به 95درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

یحیی عیدی بیرانوند افزود: طرح احداث پایانه برون شهری خرم آباد به عنوان مرکز استان از سال 93 آغاز شده و تاکنون 20میلیارد ریال برای سخت آن هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این طرح در مرحله سنگ و نماکاری است، اضافه کرد: در حال حاضر شرکت های مسافربری در یکی از خیابانهای شهر فعالیت می کنند که علاوه بر آلودگی های صوتی و اجتماعی، موجب ترافیک شدید در این مسیر به عنوان یکی از خیابان های اصلی خرم آباد شده اند.
گرچه سالهاست که قانون ممنوعیت تردد اتوبوس های متفرقه به داخل شهرها به ویژه مراکز استان ها اجرا می شود و در ورودی مراکز همه استان ها و حتی شهرهای بزرگ و کوچک، تابلوهایی کامیون ها و اتوبوس ها را قبل از ورود به شهر به سمت جاده کمربندی برای ادامه مسیر هدایت می کند اما نبود پایانه مسافربری در شهر خرم آباد موجب شده برای شرکت های مسافربری مشکلاتی ایجاد شود.
استان لرستان به عنوان یکی از شاهراه های ترانزیتی شمال به جنوب و شرق به غرب محسوب می شود و سهم عمده ای در جابجایی مسافر و بار در کشور دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار