کد خبر: ۲۴۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 13 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: چنانچه نمایندگان استان اختلاف سلیقه های سیاسی را کنار گذاشته و در تامین منافع مردم استان همدل باشند، زیرساخت های بیمار استان درمان می شود.

علی رستمیان  با اشاره به نبود زیرساخت در بخش های صنعت و معدن و شهرک های صنعتی لرستان بیان کرد: در حال حاضر استان جاذبه ای برای سرمایه گذاران ندارد، بنابراین باید وحدت را در دستور کار قرار داده و با برجسته کردن فرصت های موجود، شرایط برای ترغیب و استقبال این بخش فراهم شود.
وی همچنین با تاکید بر کاهش هزینه های تولید در لرستان گفت: علیرغم مشخص بودن هدف ها در استان، اما تلاش هماهنگ و همزمانی برای دستیابی به آن صورت نمی گیرد.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس اولویت کاری خود در استان را دوری از اختلاف نظرهای سیاسی و حرکت بر مبنای نسخه اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: باید به دور از دغدغه سیاسی با نقشه رهبری و برای منافع ملی حرکت کنیم.
رستمیان با بیان اینکه در حال حاضر نگاه ما به کشور سیاسی نبوده چراکه مشکل اصلی در مسائل اقتصادی است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نقشه راه را به مسئولان نشاده داده اند و بدون شک راه موفقیت کشور و نظام در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: در صورتی که به بهانه مسایل سیاسی ، فرصت سوزی کرده و چالش در کشور ایجاد کنیم به خطا رفته ایم چرا که در شرایط فعلی درد اصلی کشور مساله جوانان و اشتغال آنان است.
نماینده مردم سلسله ودلفان با بیان اینکه در تمام دنیا جوانان را سرمایه ملی می دانند، گفت: نیروی جوان در کشور وجود دارد اما برای حفظ، نشاط ، بالندگی و اشتغال آنها برنامه ریزی مدونی وجود ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار