کد خبر: ۲۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 14 June 2016

به گزارش تابناک لرستان به نقل ازخبرگزاری برنا لرستان ،عصر روز دوشنبه مراسم بزرگداشت حماسه  24 خردادماه 92به همت حامیان اصلاح طلب دولت تدبیر امید حوزه پلدختر ومعمولان  با محوریت حزب مردم سالاری شهرستان پلدختر در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

ابتدای این مراسم با قرائت قرآن توسط "احمد گلورانی" رییس ستاد دکتر روحانی درشهر  معمولان  آغاز شد وسپس "اردشیر مرادی" رییس حزب مردمسالاری شعبه شهرستان پلدختر نیز در سخنانی به بین اهداف همایش و لزوم اتحاد اصلاح طلبان در شهرستان  تاکید کرده واز زحمات دولت تدبیر وامید در آنچه که خدمت به نظام ومردم خواند تقدیر واعلام حمایت کرد.

*فرماندار پلدختر: مفاهیم دولت تدبیر وامید به بهترین نحو ممکن محقق شده اند

در ادامه  این مراسم نور الدین درمنان فرماندار پلدختر به عنوان تنها سخنران همایش به ایراد سخن پرداخت و گفت: دست پاکی ،تعامل عزت مند با دنیا ،تمرکز بر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی و توجه به ارزش های انسانی از جمله مفاهیم دولت تدبیر و امید بوده که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن محقق شده اند.

درمنان با بیان اینکه دولت پس از استقرار با چالش های عمده ای مواجه بوده است ،گفت: هجمه سنگین قدرت های دنیا و اجماع آنها حول محورهایی چون اسلام هراسی ،شیعه هراسی و ایران هراسی ،تهدیدیهای همیشگی ابرقدرت ها بر علیه ملت ایران ،التهابات اقتصادی و تورم 44درصدی از جمله مهم ترین چالش های دولت در زمان استقرار بوده است وی افزود: با وجود افزایش بی سابقه قیمت نفت و در آمدهای قریب 800میلیارد دلاری متاسفانه تورم 44درصدی ایجاد شده و کشور در زمان استقرار دولت تدبیر و امید با بدهی 540هزار میلیاردی مواجه شده بود.

فرماندار پلدختر با اشاره به تحریم های بی سابقه و کاهش شدید قیمت نفت از 140دلار به 27دلار افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری که به نظیر بوده و همراهی ملت ایران دولت تدبیر و امید توانست تورم را از 44درصد را به 12درصد کاهش داده و طرح تحول سلامت را به بهترین شکل ممکن ایجاد کرد که باید به عنوان یک دستاورد مهم آنرا توصیف کرد.

درمنان اظهار داشت : در عرصه بین الملل و جبهه دیپلماسی فرزندان عزیز ایران در این عرصه توانستند در مذاکراتی سخت و فشرده با تمام ابرقدرت های جهان دور یک میز منطق نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده و حق ایران در انرژی هسته ای به عنوان دانشی بومی به از سوی قدرت های جهانی به رسمیت شناخته شد.

وی گفت: حذف گزینه های روی میز و تضعیف اجماع بر علیه ملت ایران و نشان دادن ایرانی باثبات و حضور هیات های تجاری پس از برجام برای سرمایه های گذاری های خارجی از دستاوردهای این مذاکراتی بود که از سوی دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده بود.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: 24خرداد فرصتی برای بیان عملکرد و دستارودهای دولت از سوی مدیران است و من متعجب هستم که برخی مدیران در تشریح عملکرد به مردم کوتاهی می کنند.

وی با بیان اینکه با حضور استاندار لرستان ،استان در مسیر توسعه قرار گرفته است ،افزود: استاندار لرستان شخصیتی توسعه گرا است که مسیر توسعه استان را خیلی خوب می شناسد.درمنان ادامه داد: تدوین سند آمایشی باتکیه بر امکانات و ظرفیت ها ،سند اشتغال به عنوان سندی پروژه محور و نهایتآ سند اقتصاد مقاومتی در استان و فرمانداری ها به عنوان دستاوردی مهم ارزیابی می شود.

فرماندار پلدختر افزود: لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که این امر نشان دهنده تحرکات خوبی است که در حوزه عمرانی و اقتصادی در لرستان توسط استاندار لرستان انجام گرفته است.

وی گفت: توجه به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی ،احیای ظرفیت های راکد شهرستان ،تلاش در جهت افزایش تولیدات داخلی ،پرهیز از هدر رفت منابع مالی و مبارزه با رانت و فساد ،پرکردن اوقات فراغت و توجه به ورزش ،تاکید بر نقش محوری مردم از مهم ترین محورهای سند اقتصاد مقاومتی در شهرستان پلدختر است.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: از 22کارگاه تولیدی پلدختر 10کارگاه راکد است که در پی آن هستیم که این واحد های تحت عنوان اقتصاد مقاومتی احیا شوند. وی افزود:پالایشگاه پلدختر باید سروسامان بگیرد و زمانی که این طرح کلنگ خورده با سرمایه گذاری در قالب 30هزار بشکه قرار بوده این طرح اجرایی شود که یکی از موانع ان همین امر بوده و باید به 100هزار بشکه خوراک پالایشگاه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برنامه هایی برای اجرایی شدن این طرح در حال انجام است و امیدواریم این تلاش ها منجر به تحقق آن شوند.فرماندار پلدختر با تاکید بر ظرفیت های معدنی شهرستان گفت: همین آهک هیدراته این پتانسیل را دارد که به تولید کاغذ منجر شود و لذا به دنبال رایزنی با برخی سرمایه گذاران هستیم تا در این زمینه سرمایه گذاری شود.

درمنان بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود: خود را ملزم به خدمتگزاری مردم می دانیم و نباید در برخی ادارات کار مردم گیر پیدا کند و باید مردم به عنوان ولی نعمت و محور امور مورد احترام مدیران باشند است.

*قرائت بیانیه اصلاح طلبان حامی دولت ازمدیران همسو با دولت در شهرستان

همچنین در ادامه حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان شرکت کننده با قرائت بیانیه ای کوتاه بر حفظ انسجام حامیان دولت و پرهیز از اختلاف تاکید کرده و خواهان تقویت مدیران همسو با دولت و جلوگیری از بستر سازی برای سواستفاده مخالفین دولت در دستیابی به میدریت ها در انتصاب های اداری و تقویت فرماندار پلدختر به عنوان نیرویی پرتلاش و مورد قبول قاطبه اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان پلدختر شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

((ما اصلاح طلبان و فعالان سیاسی شهرستان پلدختر و معمولان در راستای خردورزی و عقلانیت و بازگرداندن سیاست کشور بر مبنای اعتدال در24خرداد 1392 همراه با سایر دوستان اصلاح طلب سراسر کشور با حمایت و انتخاب جناب آقای دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ،خواهان مدیریت خردورزی و عقلانی در استان لرستان و شهرستان پلدختر و معمولان  بودیم و حمایت خود را از دولت دکتر روحانی اعلام میداریم همچنان که در این راستا در انتخابات مجلس دهم از لیست امید حمایت نموده ایم و برای انتخابات ریاست جمهوری 96 و شورای شهرمان هم چنان  در راستای تقویت لیست تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد و از مسولین استانی خواستاریم که مدیران  همسو  با دولت تدبیر و امید به خصوص نماینده دولت در شهرستان جناب آقای مهندس درمنان فرماندار محبوب و مدیران دیگر دستگاههای دولتی حامی دولت تدبیر و امید را تقویت و تثبیت نمایند و با هرگونه تغییر در جهت تضعیف دولت تدبیر و امید مخالف هستیم و خواهیم بود. مبادا روزی کسانیکه به دولت اعتقاد ندارند و حامی دولت نبوده اند بعنوان اعتدال .....جایگزین نیروهای واقعی دولت شوند و دولت در شهرستان پلدختر و معمولان منزوی گردد.

اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان پلدختر و معمولان

24خرداد1395

 

*در حاشیه مراسم

گفتنی است "کرامت خانی پور" نامزد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم که صلاحیتش مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته بود از اعضای شاخص حاضر در این همایش بود.

همچنین حضور پررنگ اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر و اعضای حزب مردم سالاری و کلاحضور پر شور فعالین سیاسی اصلاح طلب وهمه نیرو های سیاسی ومردمی پشتیبان دولت تدبیر وامید وهمچنین پر رنگی حضور  اصلاح طلبان معمولان و ستاد روحانی این شهر ازجمله نکات قابل بیان این همایش بود.

حضور نیرو های مردمی از جمله ورزشکاران حامی دولت واصلاحات  وهمچنین مشارکت بانوان در این مراسم خانم طاهری ،خانم پورتقی ،خانم نجفی،خانم عبدی پور مدیر هنرستان معصومیه،خانم کوشکی ،خانم پورجمشید از مدیران مدارس شهرستان پلدختر ،خانم ها بستاکچی و نعمت پور  و خانم آکسون معاون جهاد کشاورزی و عضو شورای اسلامی شهر از دیگر نکات مثبت این همایش  در حمایت از دولت تدبیر وامیددکتر روحانی بود

اشاره می شود ،کاوه رئیس اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران  ،بهمن رشنو مدیر تعاون روستایی ،نورعلیوند ورزش و جوانان ،نظری جهاد کشاورزی ،هدایتی صنعت ،معدن و تجارت ،افتخاری آموزش و پرورش و معاونین وی ، کریمی فرد ارشاد اسلامی ،سرهنگ محمدی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،فریدونی هلال احمر ،دانشگر فنی و حرفه ای ،دریکوند منابع طبیعی و کوشکی دامپزشکی و عصمتی آموزش و پرورش معمولان ، از جمله مدیران دستگاههای اداری مهمان در این همایش بودند.

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار