رییس کل دادگستری لرستان:
رییس کل دستگاه قضا در لرستان امروز در دیدار پرسنل دادگستری با نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سال گذشته ۱۳۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضایی استان شده است، از این تعداد حدود ۷۸ هزار پرونده وارد دادسرا و حدود ۸۶ هزار پرونده وارد شوراهای حل اختلاف شده است.
کد خبر: ۲۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 21 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ، رییس کل دستگاه قضا در لرستان امروز در دیدار  پرسنل  دادگستری با نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سال گذشته ۱۳۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضایی استان شده است،  از این تعداد حدود ۷۸ هزار پرونده وارد دادسرا و حدود ۸۶ هزار پرونده وارد شوراهای حل اختلاف شده است.

جعفر بدری بیان کرد: به بیش از ۲۲۰ هزار پرونده طی سال گذشته در دادگستری استان خبر دادرسیدگی شده است .

وی افزود: آمار جرائم نشان دهنده این است که بیشترین جرم با ۱۲ هزار پرونده مربوط به سرقت است.

بدری  خاطر نشان کرد: در دعواهای حقوقی بیشترین پرونده مربوط به مطالبه وجه بوده است حدود چهار هزار و ۳۰۰ پرونده مربوط به دعوای طلاق بوده که به ۱۲ هزار پرونده خانواده در محاکم دادگستری رسیدگی شده است.

رییس کل دادگستری لرستان عنوان کرد:میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در استان را نسبت به میانگین کشوری مطلوب است و یکی از مهمترین برنامه های ما عزم جدی برای برخورد با مفاسد اقتصادی در دستگاه ها و شرکت های دولتی است که با برنامه ریزی های دقیق مورد پی گیری واقع شده است.
منبع: تابناک
برچسب ها: بدری ، دادگستری ، پرونده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار