،دکتر روحانی ریاست جمهور از امروز پنجم مردادماه استانداران کشور را ملاقات کرده و در جریان آخرین وضعیت استانها در بخشها و موضوعات مختلف از زبان استانداران قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۶۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 26 July 2016
به گزارش تابناک لرستان ،دکتر روحانی ریاست جمهور از امروز پنجم مردادماه استانداران کشور را ملاقات کرده و در جریان آخرین وضعیت استانها  در بخشها و موضوعات مختلف از زبان استانداران قرار می گیرد.

در این بین مهندس بازوند استاندار لرستان بعنوان  اولین استاندار انتخاب شده  و صبح پنجم مرداد در دیدار دکتر روحانی آخرین گزارشهای اوضاع  استان را در چند بخش شامل وضعیت موجود  و پیش روی اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و عمرانی  و تازه ترین گزارش ظرفیت ها و داشته ها همراه با دستاوردها و اهم اقدامات دولت تدبیر و امید در لرستان و سیمای اجرایی اقتصاد مقاومتی با رویکرد استان الگو در این موضوع و ارایه مهم ترین چالش ها و آسیب ها و مشگلات موجود و فراروی استان و درنهایت چند در خواست مهم از ریاست جمهور  را تقدیم ایشان می کند.

بر اساس گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری لرستان ملاقات مهندس بازوند توسط دکتر روحانی از دقایقی پیش آغاز شده و اخبار تکمیلی آن در دقایق آتی اطلاع رسانی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسی عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
سلام جناب آقای استاندار من دارای طرح تولید نانو کربات کلسیم هستم پیشرفت فیزیکی 20%شیمی معدنی مواد اولیه رنگ ها داروها کاغذ ها پترو شیمی ها و... برای آورده نقدی در بانک صنعت معدن مشکل دارم محل اجرائ پروژه شهرک صنعتی 09129362421 طرح دانش بنیان مصوبه استانی دارم شماره117/17196 2/6 92
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار