درنشست هماهنگی برای ارائه طرح جدید راهبردی برای شهر خرم آبادمطرح شد:
استاندار لرستان در جلسه هماهنگی برای ارائه طرح جدید راهبردی برای شهر خرم آباد که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و مهندسین مشاوره شهر برگزار شد،با اشاره به اینکه زندگی در شهر خرم آباد بصورت کیفی انجام نمی گیرد بلکه صرفا بصورت کمی است،گفت:فراهم نشدن شرایط برای تحقق زندگی کیفی بدون تردید موجب کاهش مشارکت اجتماعی شهروندان در اداره شهر خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 21 August 2016
به گزارش تابناک  لرستان،  استاندار لرستان در جلسه هماهنگی برای ارائه طرح جدید راهبردی برای شهر خرم آباد که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و مهندسین مشاوره شهر برگزار شد،با اشاره به اینکه زندگی در شهر خرم آباد بصورت کیفی انجام نمی گیرد بلکه صرفا بصورت کمی است،گفت:فراهم نشدن شرایط برای تحقق زندگی کیفی بدون تردید موجب کاهش مشارکت اجتماعی شهروندان در اداره شهر خواهد شد.
هوشنگ بازوند با بیان اینکه مهاجرت از شهرها موجب کاهش رونق اقتصادی خواهد شد،گفت:کیفی نبودن زندگی در شهر موجب مهاجرت به شهرهای بزرگتر خواهد شد و نهایتا منجر به یاس و ناامیدی و عدم مشارکت در توسعه و مدیریت شهری می شود.
بوی  با بیان اهمیت ارائه طرحی جدید برای آینده خرم آباد،گفت:ما باید برای شهروندان دو پارامتر مهم آسایش و آرامش را در نظر بگیریم و به همین منظور و برای طراحی آینده ای خوب برای شهر؛مهندسین مشاور ره شهر با قید فوریت طرح راهبری جدید برای خرم آباد را ارائه  خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار