کد خبر: ۲۸۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 23 August 2016

رئیس هیأت کشتی لرستان از برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور در 10 و 11 شهریور به میزبانی خرم‌آباد خبر داد.

وحید والیزاده مرادی  اظهار کرد: ابتدا قرار بود رقابت‌های لیگ برتر آزاد و فرنگی 12 و 13 شهریور برگزار شود اما با توجه به تغییر در برنامه‌های فدراسیون، این پیکارها دو روز زودتر شروع خواهند شد.

وی ادامه داد: بر این اساس 9 شهریور وزن‌کشی و 10 و 11 همین ماه نیز پیکارهای مقدماتی، نیمه نهایی و فینال در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

والیزاده مرادی درباره اینکه چند تیم در لیگ برتر امسال شرکت می‌کند؟ گفت: فدراسیون به هیأت‌ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ چند روز دیگر فرصت داده است. هنوز ثبت‌نام تمام نشده و تعداد تیم‌ها مشخص نیست.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار لرستان به عنوان میزبان انتخاب شده و با تیم بیمه رازی در لیگ برتر شرکت می‌کند، افزود: اردوی تیم بیمه رازی از پنجم شهریور در خرم‌آباد شروع خواهد شد. غلامرضا محمدی و حسن رنگرز سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی بیمه رازی لرستان هستند.

رئیس هیأت کشتی با اشاره به وظایف استان در میزبانی لیگ برتر کشتی، تصریح کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون، هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان لرستان به امضاء رسیده و وظایفی که بر عهده هیأت کشتی است را تقریباً انجام داده‌ایم.

وی تأکید کرد: انتظار داریم مسئولان استان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا مسئولان بیمه رازی برای تیمداری در سایر رشته‌ها با نام لرستان نیز ترغیب شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار