مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان:
مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان از بهره بردای 740 واحد مسکن مهر در هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 23 August 2016

به گزارش تابناک لرستان، علی آشتاب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت :هفته دولت  فرصتی است برای مسوولان اجرایی تا ارتباط خود را با مردم و رسانه های گروهی قوی تر کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه افزود : در هفته دولت  740 واحد مسکن مهر در شهرستانهای خرم آباد ، بروجرد ، الیگودرز و پلدختر افتتاح خواهد شد  

آشتاب در ادامه گفت :برای بهره برداری از این واحد ها در مجمعوع 386 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و 184 نفر نیز مشغول بکار شده اند .


وی افزود: همچنین در این هفته سه واحد تعاونی پروار بندی یک هزار راسی در شهرستان ازنا با اعتبار 6 میلیارد و300 میلیون ریال، تولید فرآورده های شیری در دورود با اعتبار 6 میلیارد ریال و تولید محصولات بلوری در دورود با اعتبار 90 میلیون ریال واشتغال زایی 22 نفر در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد.
مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: اززمان آغاز فعالیت دولت تدبیر وامید در لرستان در حوزه کارآفرینی واشتغال پنج هزارو 772 نفر از طریق مراکز کاریابی غیر دولتی مشغول به کار شده اند.
آشتاب با اشاره به برنامه های هفته دولت افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ، برگزاری دیدارهای مردمی ، بازدید از واحدهای اقتصادی و تولیدی استان ، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح پروزه های تعاونی و خدماتی و مسکن مهر و ...از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته دولت می باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار