کد خبر: ۲۸۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 29 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،استاندار لرستان گفت: مشارکت همگانی و مدیریت جهادی پیش شرط های تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

 هوشنگ بازوند صبح دوشنبه در مراسم ویژه بزرگداشت هشت شهریور که با حضور وزیردادگستری در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: مدیریت شهیدان رجایی و باهنر پایه گذار مدیریت جهادی بود و به نوعی مدیریت آن ها مدیریت خداباوری بود.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت دولت سفرهای فراوانی به استان لرستان داشته اند گفت: اینکه هیئت دولت لرستان را به عنوان سومین استان برای سفرهای خود انتخاب کرد به معنی توجه ویژه به استان لرستان است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تا کنون مطالبات مردم را به هیئت دولت به نحو مطلوبی انتقال داده ایم گفت: طی هفته گذشته پنج وزیر و 12 معاون وزیر از دستاوردها و غرفه های نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان بازدید کردند.

بازوند با بیان اینکه استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است گفت: در این راستا باید از دولت در این زمینه تشکر ویژه داشته باشیم چرا که این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت به این استان است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پیش شرط هایی دارد که باید مدنظر ما باشد گفت: اولین پیش شرط مشارکت همگانی بوده و همه مردم باید در اقتصاد مقاومتی شریک باشند تا تبدیل به یک گفتمان شود.

استاندار لرستان اگر مردم همکاری نکنند با چالش هایی مواجه می شویم گفت: همچنین مدیریت عقلای و جهادی یکی دیگر از پیش شرط های تحقق اقتصاد مقاومتی بوده که دانشگاهها در این زمینه نقش اساسی دارند.

بازوند تاکید کرد: باید فرصت انتخاب لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور را غنیمت بشماریم و از ان نهایت استفاده را داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار