کد خبر: ۲۸۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 29 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،سرمربی تیم کشتی بیمه رازی لرستان گفت: در لیگ برتر به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم.

 غلام‌رضا محمدی در نشست خبری با بیان اینکه بهترین زمان برای برگزاری مرحله نخست لیگ برتر انتخاب شده، اضافه کرد: مردم هنوز از فضای المپیک بیرون نیامده‌اند و با توجه به اینکه فعلاً اردوهای تیم ملی تعطیل بوده، زمان مناسبی برای برگزاری لیگ است.

وی با بیان اینکه گلچینی از بهترین‌های ایران در تیم بیمه رازی حضور دارند، اضافه کرد: با نظر سازمان لیگ فدراسیون، مجموع امتیاز کشتی‌گیرهای هر تیم باید کمتر از 300 باشد و امتیاز بیمه رازی 297 است و بر این اساس برای جذب کشتی‌گیرها محدودیت داریم و همین دلیلی می‌شود که یک تیم نتواند از تمام بهترین‌ها استفاده کند و قدرت بین مدعیان تقسیم می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در این مرحله از لیگ فقط کشتی‌گیرهای داخلی در تیم ما حضور دارند، اضافه کرد: لیگ برتر انگیزه کشتی‌گیرها را بالا می‌برد و تیم‌ها با قدرت در این پیکارها حاضر می‌شوند. با توجه به اینکه میزبان هستیم و با حمایت بیمه رازی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم.

این مربی لرستانی تأکید کرد: مسئولان استان ما باید در میزبانی مرحله نخست لیگ، کمک و همکاری کنند و باعث دلگرمی مجموعه بیمه رازی شوند تا شاهد تداوم تیمداری در لرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در زمان بازی‌ها، تماشاگران خونگرم لرستانی با حضور در سالن، انگیزه ما را بیشتر کنند.

 مرحله نخست لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور 10 و 11 شهریور در سالن شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار