کد خبر: ۲۹۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 04 September 2016

به گزارش تابناک لرستان ،مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان گفت : توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اقلام غذایی و خانگی میان روستاییان مناطق محروم این استان توزیع شد.

غلامرضا عبداللهی  افزود: سپاه پاسداران نیز به تاسی از مقام معظم رهبری اقدامات چشمگیری را برای کمک به محرومین انجام داده و بر اساس دستور فرمانده کل سپاه محرومیت زدایی و خدمتگزاری به محرومین به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) واگذار شده است .
وی اظهار داشت: استان لرستان یکی از مناطق توسعه نیافته کشورمان است که بسیاری از ساکنان روستاهای آن از ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم هستند و فرمانده قرارگاه خاتم در این راستا برای کمک به محرومان دستور تهیه اقلام غذایی و خانگی را صادر نمود ه اند که این اقلام در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت .
عبداللهی بیان داشت : در این مرحله به دستور فرمانده قرارگاه 150 تخته فرش ، هزار تخته پتو ، 20 تن مرغ و هزار حلب روغن نباتی میان محرومین روستاهای سخت گذر استان لرستان توزیع شده است .
این مسئول یادآور شد : در سال گذشته نیز قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) هدایایی شامل بسته های فرهنگی ، پوشاک و لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم استان لرستان توزیع کرده است .
استان لرستان یک میلیون و 754 هزار و 243 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 677 هزار و 416 نفر در روستاهای این استان زندگی می کنند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار