کد خبر: ۲۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 09 September 2016

 

از شهرستان نور آباد خبر می رسد که امروز پنج شنبه ۱۷ شهریور ۹۵ همایشی تحت عنوان «همایش بزرگ اصلاح طلبان سلسله و دلفان» با میزبانی احزاب همبستگی (دبیر حزب آقای کرم ملک آسا) و مردم سالاری (دبیر حزب فضل اله سالاری) برگزار گردیده که بر خلاف نام پرطمطراقش به هیچ وجه بزرگ و چشم گیر نبود و به نوعی فقط باعث دلگرمی نیروهای مخالف دولت روحانی در لرستان گردید.
بر خلاف تبلیغات گسترده ای که در یک هفته ی اخیر برای برگزاری این همایش انجام شد به هیچ وجه شاهد استقبال گرم از این همایش نبودیم و از ظرفیت ۲۶۰ نفره این سالن نزدیک به ۸۰ نفر در این جلسه شرکت کرده بودند که حدود یک سوم این جمعیت از خرم آباد روانه ی این نشست شده بودند.

بر خلاف قرار قبلی که بنا بود شخص معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان هم یکی از سخنرانان این جلسه باشد، شاهرخی در این همایش شرکت نکرد.

این همایش با همکاری احزاب همبستگی و مردم سالاری شاخه لرستان برگزار شد.

فرماندار دلفان جعفر طولابی، دبیر حزب همبستگی شاخه لرستان کرم ملک آسا، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان لرستان در ایام انتخابات مجلس دهم حاج محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب لرستان فریبا عابدینی، مسئول حزب همبستگی شاخه دلفان ربیع صادقی و دبیر حزب مردم سالاری شاخه کوهدشت فردین گراوند و چند تن از فعالان سیاسی دلفان در این نشست سخنرانی کردند.

همچنین در بخشی از برنامه فایل صوتی سخنان حجت الاسلام منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در ارتباط با ضرورت انسجام اصلاح طلبان در یک سال باقیمانده از عمر دولت یازدهم پخش شد.
منبع : کشکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار