کد خبر: ۲۹۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 11 September 2016
استاندار لرستان از قول مساعد معاون وزیر ورزش و جوانان برای کمک به تیم فوتبال خیبر خرم آباد خبر داد.

 هوشنگ بازوند در حاشیه دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال شدیم که امروز معاون وزیر ورزش و جوانان که در وزارت ورزش نقش بسزایی دارد با کوله باری از تجربه به لرستان سفر کرد.

وی با بیان اینکه دیدگاه های هاشمی وزیر ورزش و جوانان با دیدگاه های ما همخوانی داشت، عنوان کرد: توقع نداریم تمام مشکلات را با پول دولتی حل کنیم ولی راهکارهایی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای کمک به اتمام پروژه های ورزشی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار قرار شد برخی تعهدات سفر وزیر به لرستان را پیگیری کند، افزود: در این دیدار بحث افزایش دو میلیون متر مربع به فضاهای روباز مطرح شد که تفاهم نامه ای در این خصوص تنظیم شد.

بازوند یکی دیگر از مباحث مطرح شده در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان را ورود جدی وزارتخانه در خصوص ماده ۲۷ دانست و گفت: علاوه بر اینکه بنا شد وزارت ورزش بحث ورود جدی به ماده ۲۷ را در دستور کار قرار دهد همچنین بنا شد در ساخت سالن وزرشی فلک الدین خرم آباد مشارکت داشته و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه به استان کمک کنند.

وی اضافه کرد: از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان بحث تیم فوتبال خیبر خرم آباد بود و قرار شد ما به این تیم کمک هایی کرده و معاون وزیر ورزش نیز قول داد مساعدت های لازم در این زمینه را انجام دهد.

استاندار لرستان دهکده المپیک را یکی از پروژه های قدیمی و تاثیرگذار در توسعه ورزش استان دانست و بیان کرد: در دیدار با معاون وزیر مذاکراتی در رابطه با راهکار چگونگی به اتمام رساندن ۲۳ پروژه این دهکده صورت گرفت که برای این منظور به یکسری مصوبات از سوی دولت نیاز است که معاون وزیر ورزش قول داد این مصوبه را پیگیری و حل و فصل کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار