کد خبر: ۲۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 19 September 2016
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و ایجاد پالایشگاه در این شهرستان یک کار تبلیغاتی بی پایه و اساس بوده و تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است

سیدحمیدرضا کاظمی افزود: پالایشگاه پلدختر را به عنوان یکی از مطالبات مردم پیگیری کردم مجوز آن از ابتدا دولت با خوراک 30 هزار بشکه صادر شده که توجبیه اقتصادی نداشت 
وی گفت : این موضوع در دیدار با وزیران صنایع و نفت پیگیری شد و در 6 دیدار با استاندار لرستان ، سرمایه گذارانی معرفی شد و آنها تاکید دارند در صورتی که دولت خوراک پالایشگاه را به 100 هزار بشکه افزایش دهد حاضر به همکاری هستند .
وی افزود: خوشبختانه این پیگیری نتیجه داد و وزارت نفت پذیرفت که 70 هزار بشکه به خوراک پالایشگاه پلدختر اضافه کند تا توجیه اقتصادی داشته باشد .
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که روزانه 600 هزار بشکه نفت در این منطقه عبور می کند بدون آن که نتیجه ای عاید شهرستان شود .
کاظمی افزود: با توجه به قول داده شده رییس جمهوری به استاندار لرستان به نظر من پالایشگاه پلدختر به نتیجه خواهد رسید اما دولت مشکل وپیمانکاران خوف دارند و باید با مطالعات لازم به کار خود ورود پیدا کنند.

منبع :خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار