مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان :
فرزاد محمدی اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و حل مشکلات مخابراتی شهرکها برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 19 September 2016

به گزارش تابناک لرستان، فرزاد محمدی اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و حل مشکلات مخابراتی شهرکها برگزار شد.

در این نشست فرزاد محمدی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ضمن اشاره به نقش شهرک­ها و ناحیه های صنعتی در توسعه و رونق صنعت استان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با این شرکت گام مهمی را در مرتفع نمودن مشکلات این بخش برداریم تا شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی استان و ارائه خدمات بهتر به صنعتگران و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

وی اظهار داشت: در این نشست پیرو تفاهم نامه های منعقده بین دو شرکت از جمله اجرای فیبر نوری و شبکه های داخلی شهرکهای صنعتی، وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات فرآروی پروژه های فی ما بین مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی گفت: در این راستا پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، الشتر با پیشرفت فیزیکی 100% تکمیل و تحویل گردیده است.

وی در ادامه گفت : پروؤه های فیبر نوری ناحیه صنعتی مرزیان و شبکه داخلی شهرک صنعتی الیگودرز با پیشرفت فیزیکی 90% در حال اجرا می باشند.

محمدی در پایان بیان داشت: در این نشست مقرر گردید پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی دورود2 و اشترینان که به دلیل وجود معارض تعطیل بوده اند را با تشکیل جلسه مشترک با حضور مدیران عامل هر دو شرکت با فرمانداران شهرستانهای دورود و اشترینان اقدام گردد.

منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت ، شهرک ، مخابرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار