کد خبر: ۲۹۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 21 September 2016
فرمانده لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد گفت: امنیت، ثبات و آسایش امروز کشور مرهون ایثارگری شهدا و همچنین خانواده های شهدا است.

امیر مهدی مددی به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم رژه هفته دفاع مقدس امسال ۳۱ شهریور در میدان کریم خان زند واقع در خیابان گلدشت شرقی شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: فرزندان لرستانی در مجموعه نیروهای مسلح با حضور خود در مراسم رژه به قدرت های بزرگ اعلام می کنند که ما همواره آماده هستیم.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد با بیان اینکه ما همیشه سرباز هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم، گفت: وظیفه ما این است که با آمادگی کامل از مرزها، اسلام و ملت خود دفاع کنیم.

میر مددی در بخش دیگری از سخنان خود به خاطرات جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: اعزام دانشجویان دانشکده افسری ارتش به خرمشهر در روزهای اول جنگ دفاع مقدس یک تاریخ ناگفته است و این افراد در قالب سه گردان رزمی به خرمشهر اعزام شدند.

وی افزود: در جریان جنگ تحمیلی دانشجویان دانشکده افسری در سوم مهر در قالب ۷۳۱ دانشجو ، ۴۱ افسر و ۲۴ درجه دار در سه گردان رزمی توسط هواپیمای ۳۳۰ ارتش به اهواز اعزام شده و بلافاصله این افراد در خرمشهر حضور پیدا کردند.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد مقام معظم رهبری را یکی از ذخیره های بزرگ انقلاب دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فردی بود که در دوران دفاع مقدس در تمام عملیات ها حضور داشت و افتخار ما سربازان این است رهبرمان لباس سربازی را به تن کرده و اسلحه به دست عملیات ها را مدیریت می کرد.

مددی به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نبرد لرها قبل از اینکه شنیدنی باشد دیدنی است اشاره کرد و افزود: رزمندگان لرستانی در مجموعه لشکر ۸۴ که در زمان دفاع مقدس تیپ ۸۴ بود قبل از شروع جنگ تحمیلی در منطقه شمال غرب و غرب کشور حضور داشتند.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد با بیان اینکه رزمندگان لرستانی تیپ ۲۸۴ در حال حاضر در منطقه غرب کشور حضور دارد، اظهار داشت: رزمندگان لرستانی که تیپ ۱۸۴ یگان های لشکر هستند در منطقه جنوب غرب کشور یعنی در عرضی بیش از هزار کیلومتر اکنون نگهبانی می دهند.

مددی با بیان اینکه رزمندگان ما همیشه آماده هستند، عنوان کرد: در ۳۱ شهریور فرزندان ملت وظیفه دارند با ساز و برگ تجهیزات و با رژه و قدم هایی استوار حضور پیدا کنند و جواب محکمی به استکبار بدهند.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه های بسیار متنوع و فرهنگی بسیار زیادی توسط سپاه پاسداران و بسیج و نیروهای مسلح پیش بینی شده است، اضافه کرد: در شهرستان بروجرد نیز مراسم ۳۱ شهریور و سالروز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد با اشاره به اینکه شهیدان ناظر اعمال ما هستند، افزود: خانواده های شهیدان ذخایر انقلاب بوده و کسانی هستند که کشور را حفظ کرده اند و کشور ما مرهون ایثارگری آن هاست و در حال حاضر ما در امنیت، ثبات و آسایش به سر می بریم.

مددی با اشاره به اینکه مردم خوب و باصفای لرستانی ما همه رزمنده هستند، گفت: لرستان یکی از استان هایی است که نه تنها در پشتیبانی از جنگ بلکه در هدایت جنگ و در رویارویی با دشمن بعثی در صف مقدم رزمندگان قرار دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار