کد خبر: ۳۰۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 22 September 2016
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تغذیه سفره های آب زیرزمینی این شهرستان با احداث ۵ بند خاکی در روستاهای آن خبر داد.

عباس گودرزی  اظهار داشت: امروز با کمبود محسوس آب مواجه هستیم شاید اگر همین طور دست روی دست بگذاریم در آینده نزدیک با بحران کمبود آب مواجه باشیم.

وی افزود: شهرستان بروجرد مملو از ظرفیتهای مختلف از جمله کشاورزی است که ایجاد بند های خاکی در برخی روستا ها علاوه بر آنکه می تواند فرصت گردشگری برای شهرستان باشد یک زیر ساخت برای حفظ نزولات آسمانی و سیراب کردن سفره های آب زیر زمینی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای بند خاکی می تواند در بحث ماندگاری مردم در روستا، احیای کشاورزی، رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل موثر باشد.

گودرزی گفت: نظام ما نظام اسلامی بود و هر حرکت مثبت در یک کشور اسلامی موجب اقتدار و تقویت اسلام می شود که یکی از راه های اقتدار یک ملت بحث اقتصاد است و به منظور آنکه در هر شرایطی آسیب نبیند و دشمن نتواند به راحتی به بخش اقتصاد چیره شود حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل است.

وی عنوان کرد: بحث آب امروز به مرحله ای رسیده که مردم به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و نتیجه گیری مثبت از ظرفیتها و ایجاد زیر ساختها بهتر بوده در صرفه جویی آن مشارکت کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر مدیر کل منابع طبیعی استان لرستان از ظرفیت پنج روستای، «گلچهران»، «سرمستی»، «گیجالی بالا»، «گیجالی پایین» و «قلعه میرزا علی» برای احداث بند خاکی بازدید به عمل آمد و مقرر شد اداره کل منابع طبیعی اقدامات کارشناسی برای اجرای این بند های خاکی را انجام دهند.

گودرزی تصریح کرد: از همه ظرفیتها از جمله اعتبارات ملی، استانی، ظرفیت خیرین و... و. برای اجرای اینگونه پروژه ها که عملا اقتصاد مقاومتی است استفاده خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار