کد خبر: ۳۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 24 September 2016
پروژه استخر شنای پلدختر بعد از ۱۲ سال از آغاز عملیات اجرایی در میان وعده های مسئولان در حال غرق شدن است.

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه نیمه کاره استخر شنای پلدختر  اظهار داشت: مسئولان استانی در رابطه با افتتاح استخر شنای پلدختر در دهه فجر امسال قول مساعد دادند اما با توجه به روند کند پروژه پیش بینی می شود این امر محقق نشود.

وی افزود: به مردم شهرستان پلدختر قول داده ام تا افتتاح استخر هر زمان به شهرستان سفر کنم از این پروژه که مطالبه به حق مردم و جوانان است بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گیرم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ملاقاتی که با استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته ام قول اختصاص مبلغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به تاسیسات و موتور خانه استخر شنای پلدختر داده شد.

کاظمی افزود: همچنین استانداری لرستان مبلغ دو میلیارد ریال به عنوان تنخواه به پیمانکار پروژه استخر شنای پلدختر پرداخت کرد و هم اکنون نازک کاری و سقف کاذب آن در حال اتمام است.

وی از مسئولان استانی خواست در بحث تخصیص اعتبار پروژه ها به ویژه ورزش و جوانان تسریع به عمل آورده تا ساخت استخر شنای پلدختر سرعت پیدا کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به قول داده شده پروژه استخر شنا در دهه فجر امسال آماده افتتاح خواهد شد اما با توجه به پیشرفت پروژه پیش بینی می شود که به قول داده شده عمل نشود.

کاظمی گفت: باتوجه به وضعیت معیشتی مردم و زندگی آنها با  واگذاری استخر به بخش خصوصی مخالف هستم چرا که مردم شهرستان پلدختراز نظر مالی ضعیف هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار