کد خبر: ۳۰۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 25 September 2016
 مدیر آموزش و پرورش اشترینان بروجرد با بیان اینکه بخش اشترینان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، گفت: مدرسه ای که قرار بود توسط یک خیر در شهر اشترینان احداث شود بالاتکلیف رها شده است.
 امیر صارمی با بیان اینکه خیر هنوز اقدامی برای ساخت مدرسه نکرده است، افزود: ساختمان قدیمی این مدرسه به صورت موقت استفاده بود ولی برای ساخت مدرسه جدید، تخریب و همراه با زمین مدرسه تحویل خیر شد.
وی در خصوص ساخت استخر دانش آموزی در اشترینان بروجرد گفت: 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اولیه از محل اعتبارات استانی برای ساخت استخر دانش آموزی در اشترینان جذب شده است.
مدیر آموزش و پرورش اشترینان از کسب رتبه برتر مسابقات ورزشی استانی و کشوری توسط دانش آموزان اشترینان خبر داد و اظهار کرد: در رشته دو صحرانوردی و دو میدانی 2 رتبه اولی و دومی در سطح کشور توسط دانش آموزان کسب شد.
صارمی افزود: دانش آموزان اشترینان با ارتقای معدل کتبی نمرات نهایی پایه سوم متوسطه دوم به میزان 98 درصد رشد داشته اند.
وی کسب 2 رتبه اولی طرح الگوهای برتر استانی در مقطع ابتدایی توسط فرهنگیان، 2 رتبه برتر طرح درس پژوهی و رتبه برتر کشوری در جشنواره جلوگاه اثر و اندیشه معلمین چند پایه در مقطع ابتدایی را از افتخارات اشترینان دانست و گفت: کسب رتبه معلم پژوهنده توسط یک همکار فرهنگی در مقطع متوسطه اول، سه رتبه برتر جشنواره الگوهای مدیریتی در سطح استان توسط سه نفر، 24 رتبه اول تا چهارمی جشنواره پژوهش جابربن حیان در سطح استان توسط دانش آموزان و کسب هفت رتبه استانی جوان خوارزمی توسط دانش آموزان اشترینانی از مدیران مقطع ابتدایی از دیگر افتخارات فرهنگیان اشترینان می باشند.
مدیر آموزش و پرورش اشترینان گفت: در سال تحصیلی جدید 600 دانش آموز کلاس اولی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.
صارمی تعداد کل دانش آموزان بخش اشترینان را پنج هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: 547 فرهنگی کار تدریس را در 76 آموزشگاه در قالب 342 کلاس درس بر عهده دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا بخش اشترینان دارای حدود 40 هزار نفر جمعیت می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار