با حضور فرماندار خرم آبادانجام گرفت:
در مراسمی که در سالن اجتماعات شهرداری خرم آباد برگزار شد رئیس جدید هیأت کشتی شهرستان خرم آباد معرفی و احمد آشناگر به عنوان رئیس جدید هیأت کشتی شهرستان خرم آباد انتخاب و منصوب شد.
کد خبر: ۳۰۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 28 September 2016


به گزارش تابناک  لرستان؛ در مراسمی که در سالن اجتماعات شهرداری خرم آباد برگزار شد رئیس جدید هیأت کشتی شهرستان خرم آباد معرفی شد.
در این مراسم که با حضور خجسته پور فرماندار شهرستان خرم آباد، آشناگر معاون سیاسی امنیتی این فرمانداری، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله آشتیانی، اقبالی و کوشکی ، والیزاده مرادی رئیس هیأت کشتی استان لرستان و همچنین رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد برگزار شد، جمعی از مسئولین هیأت های ورزشی، هنرمندان، پیشکسوتان و قهرمانان رشته ی کشتی نیز حضور داشتند.
این مراسم ابتدا با تلاوتی چند از قرآن مجید آغاز شد و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، فرماندار شهرستان خرم آباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین موفقیت های کشتی استان از جمله کسب عنوان سومی امیررضا امیری در رقابت های جوانان جهان و قهرمانی مرتضی پاپی نیا در رقابت های نوجوانان فرنگی جهان به عنوان مربی تیم ملی از تلاش های هیأت کشتی استان در یک سال اخیر تشکر کرد.  
در ادامه ی مراسم اقبالی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد ضمن تشکر از زحمات هیأت کشتی خواهان تلاش بیشتر در زمینه استفاده از اتاق های فکر با حضور پیشکسوتان و صاحبان نظر در این ورزش برای موفقیت تیم های استان شد. وی همچنین خواهان حمایت بیشتر لرستانی های شاغل در رأس ورزش کشور از جمله غلامرضا محمدی و آرش میراسماعیلی از ورزشکاران رده ی پایه ی لرستان شد.
وحید والیزاده مرادی نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار خرم آباد و هیأت همراه و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر در این مراسم خواستار حمایت بیشتر مسئولین از رشته ی کشتی شد. وی از آقای فرماندار خواست که با رای زنی های لازم کشتی استان را بیش از پیش مورد حمایت قرار دهد. وی در پایان از زحمات جهان میرزاده رئیس سابق هیأت کشتی شهرستان خرم آباد تشکر و برای احمد آشناگر آرزوی موفقیت کرد.
در پایان مراسم نیز لوح انتصاب احمد آشناگر به عنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان خرم آباد قرائت و با توسط فرماندار به وی اهدا شد. پایان مراسم نیز با گرفتن عکس یادگاری حاضرین به پایان رسید.
خبر: رضا میرزایی
منبع: تابناک
برچسب ها: کشتی ، انتصاب ، خرم آباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار