نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، رکن اول توسعه به شمار می رود و با وجود امنیت است که سرمایه ها جذب شده و روند رشد و توسعه به راحتی و در سایه آرامش برای مردم طی می شود.
کد خبر: ۳۰۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 01 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی درجمع فرماندهان نیروی انتظامی استان افزود: نیروی انتظامی باید پیش از وقوع جرم با تخصص خود آن را پیش بینی کند تا با تلاش گسترده از بروز ناامنی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: با توجه به برندی که استان یزد طی سالیان دراز در حفظ امنیت کسب کرده لازم است تلاش کنیم این برند حفظ شود و آمار وقوع جرم، بیش از پیش کاهش یابد.
نماینده مجلس همچنین به لزوم حفظ امنیت مراسم عزاداری ماه محرم اشاره و از نیروهای انتظامی خواست با تلاش خود از ایجاد هرگونه خدشه ای در عزاداری ها پیشگیری کنند.
موسوی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های نیروهای انتظامی استان گفت: حفظ امنیت مردم کار خیری است که بار آن بر دوش نیروهای انتظامی است و خداوند پاداش این کار خیر را برای آن ها محفوظ داشته است.
این نشست هم اندیشی با حضور کمال دهقانی نماینده مردم تفت و میبد و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و فرماندهان انتظامی استان یزد برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار