کد خبر: ۳۰۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 01 October 2016
استاندار لرستان گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه در سایه امنیت ایجاد می شود که نیروی انتظامی در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.
  هوشنگ بازوند صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت هفته ناجا با بیان اینکه امنیت یک نعمت الهی است گفت: هر حرکت اجتماعی نظیر انتخابات ، راهپیمایی و مراسم مذهبی نیازمند نظم و امنیت است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در امنیت فردی ، اجتماعی و امنیت اخلاقی و روانی جامعه نقش بسزایی داشته است.
بازوند بیان کرد: در نگاه جامعه پلیس یک نیروی مدنی بوده که فاصله آن با مردم کم است و هر فرد در جامعه با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کند.
استاندار لرستان با بیان اینکه قانون پذیری شرط اول نیروی انتظامی می باشد گفت: پلیس باید در ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و امنیت اخلاق و روانی تلاش کند.
بازوند ادامه داد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه بوده که نیروی انتظامی از این مهم برخوردار است.
فرمانده انتظامی لرستان نیز در این مراسم گفت: ماموریت اصلی نیروی انتظامی، تامین امنیت و آرامش در جامعه بوده و ازهیچگونه مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.
سردار محمد قنبری افزود: شعار همه باهم برای آرامش و امنیت مردم در هفته ناجا نامگذاری شده و تلاش برای برقرای امنیت در جامعه ماموریت اصلی نیروی انتظامی است.
قنبری افزود: برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان نظم در جامعه و کشف جرایم در کمترین زمان ممکن توسط نیروی انتظامی باعث ایجاد احساس امنیت افراد شده است.
وی ادامه داد: با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و پشتیبانی استاندار لرستان و سایر اعضای شورای تامین، و مجاهد ت نیروهای نظامی و انتظامی، لرستان نسبت به استان های دیگر از لحاظ امنیتی وضعیتی مناسبی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار