معاون فرهنگی ، آموزشی اداره تبلیغات اسلامی لرستان:
معاون فرهنگی ، آموزشی اداره تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تنها دانشگاه انسان ساز محرم و عاشورا بوده و درسی که از مکتب امام حسین (ع) باید آموخت درس بزرگی و جوانمردی است.
کد خبر: ۳۰۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 09 October 2016
حجت الاسلام احمدرضا غلامی روز یکشنبه در بازدید از سقاخانه ها و تکایای مذهبی بروجرد افزود: عشق به حسین (ع) دلهای جوانان و نوجوانان ، زنان ومردان مسلمان را منقلب می کند و این قشر بدون هیچ تکبر و غروری در عزای حسین(ع) مرثیه می سرایند و به عزاداران خدمت می کنند.
 
وی بااشاره به برپایی آیین های عز اداری همراه با شور و شعور حسینی درسراسر استان لرستان و حضور چشمگیر و خودجوش جوانان در این آیین ها گفت: عزاداری در سوگ سالار شهیدان درلرستان بر پایه قرآن محوری و سنتی است و با عنایت به منویات رهبری و توجیه سرپرستان هیات های مذهبی و تغذیه فکری مداخان عزاداریها همراه با شور و شعور حسینی در حال برگزاری است.
وی همچننی افزود: امسال فضایی دینی و معنوی بر سراسر این استان حاکم شده است.
وی وجود بیش از هشت هزار سقاخانه در بروجرد را گواه بر این ادعا دانست و گفت: اینگونه عزاداری های خانگی از سوی بانوان ، امضا نمودن پیمان حجاب و عفاف است و این تجدید پیمان را نیز بانوان لرستانی در روز همایش شیرخواران حسینی در اجتماع عظیمی که داشتند اعلام کردند.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار