دو بازیکن شایسته وخوب لرستانی (خرم آبادی )در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای بازی مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی روسیه ودر روزهای حزن واندوه شهادت سالار شهیدان دعای مردم ولایتمدار لرستان وایران را پشت سر خواهند داشت .
کد خبر: ۳۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 11 October 2016


به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،امروز از ساعت۱۸:۱۵ دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی از هفته چهارم سری رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.
 
 
جدال این دو تیم همواره در آسیا از حساسیت های بالایی برخوردار بوده است.
از درخشش علی دایی و ۶ تایی کردن کره توسط ایران تا گشودن دروازه کره با شوت سهمگین کریم باقری تا این آخری یعنی چهار سال پیش که مشت های گره کرده کیروش در سئول به خاطر شکست کره در خانه اش بالا رفت همه و همه از جمله لحظه های به یاد ماندنی برای ما ایرانی ها از این بازی حساس بودند.

اما اینبار چیزی که این بازی را برای ما لرستانی ها حساس کرده حضور دو بازیکن لرستانی به شکل همزمان در ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای این بازی حساس است.
 
 
در ترکیب اولیه ای که برای این بازی اعلام شده نام وحید امیری به عنوان هافبک چپ تیم و علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان تیم در این بازی به چشم میخورد که برای این عزیزان و سایر هم تیمی هایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار