فرمانده انتظامی لرستان :
فرمانده انتظامی لرستان گفت:مشارکت مردم با پليس لرستان در ابام عزاداري ، قابل تحسين است.
کد خبر: ۳۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 14 October 2016

 

به گزارش تابناک لرستان ،سردار قنبري در ادامه ضمن قدرداني از حضور پرشور عزاداران در جاي جاي استان گفت : نيروي انتظامي برحسب وظيفه ذاتي خود با هماهنگي هاي لازم با مسئولان استان قبل از برگزاري مراسم عزاداري سرور وسالار شهيدان براي جلوگيري از هرگونه اقدامي که موجب بدعت و انحراف در مراسمات مذهبي گردد ، تمام توان خود را در برگزاري هرچه با شکوه تر اين مراسم به کار گرفت .

اين مقام انتظامي باتقدير ويژه از شهروندان در همراهي و مشارکت با پليس در تامين نظم و امنيت مراسم عزاداري گفت : يکي از عرصه هاي مهم مشارکت اجتماعي مردم ، تامين امنيت اجتماعي و مقابله با ناامني است چرا که پليس در برقراري امنيت و افزايش احساس امنيت نيازمند مشارکت مردمي مي باشد .

فرمانده انتظامي لرستان در پايان گفت : برقراري امنيت بدون تعامل پليس و مردم امکان پذير نيست و مطمئنا هرچه اين تعامل بيشتر باشد به برقراري امنيت و آرامش و پيشگيري از 

اختلال جرم در سطح جامعه کمک مي کند .

حضور چشمگير پليس در انتظام بخشي به هيئات عزاداري قافله سالار كربلا قابل تحسين است

 نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد در مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين (ع) در دهه اول محرم ، حضور پليس را بسيار چشمگير و قابل تقدير دانست .

حجت الاسلام والمسلمين احمد مير عمادي حضور سبزپوشان نيروي انتظامي را در تمام دستجات عزاداري در سطح استان بسيار چشمگير و قابل تقدير دانست و گفت : نظم ، امنيت و آرامش حاكم در مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين(ع) مرهون زحمات و تلاش كاركنان خدوم انتظامي استان است .

امام جمعه خرم آباد ، با تاكيد بر اين كه مراسم عزاداري در استان خيلي با شكوه تر از سال هاي گذشته برگزارشد ، افزود : اين گونه عزاداري مطمئنا نشان دهنده سيره ،عشق و علاقه مردم به امام حسين (ع) و ياران باوفايشاست .

نماينده ولي فقيه در استان ، به نقش و اهميت جايگاه پليس در برقراري نظم و امنيت اشاره و خاطر نشان كرد : امنيت بدون حضور پليس در جامعه ، ميسر نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمين مير عمادي حضور پليس در بين مردم را ، باعث اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و تصريح كرد : بدون شك اجر و پاداش خدمت صادقانه و شبانه روزي سبزپوشان ، از طرف خداوند داده مي شود .

امام جمعه خرم آباد در پايان ضمن تقدير ويژه از سردار قنبري فرمانده انتظامي استان و كاركنان اين فرماندهي ، در شركت و انتظام بخشي به عزاداري مردم ولايت مدار لرستان ، به قيام عاشورا و پيام هاي آن در تاريخ بشريت اشاره كرد و گفت : امر به معروف و نهي از منکر ، شجاعت و ولايتمداري از اهم اين پيام ها است . #

امنيت ، ضروري ترين نياز بشر

 فرمانده انتظامي استان ، امنيت را ضروري ترين نياز بشر دانست و گفت : براي تحقق امنيت ، تمام افراد و سازمان ها دخيل هستند .

سردار محمد قنبري با تسليت ايام حزن و اندوه محرم ، ايجاد امنيت را نيازمند مشاركت همگاني و عزم ملي دانست و گفت : بايد به مردم عملا ثابت كنيم ،خادمان اميني هستيم .

امنيت ضروري ترين نياز بشر

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه امنيت را ، ضروري ترين نياز بشر عنوانكرد و گفت : تحقق امنيت با همكاري و همدلي همه سازمان ها ، مراكز دولتي و مردم ميسر مي شود .

اين مقام مسئول تصريح كرد : ميزان امنيت يك جامعه وابسته به انجام وظيفه و فعاليت هايي است كه هر فرد و سازمان در راستاي تحقق امنيت انجام مي دهد .

قنبري با بيان اينكه پليس درصدد است با تعامل بيشتر سازمان ها و دستگاه هاي دولتي امنيت را در جامعه ارتقاء دهد ، اضافه كرد : پليس براي تامين امنيت ، نيازمند كمك و همياري بيش از پيش مردم و دستگاه هاي دولتي در همه زمينه ها مي باشد .

وي امنيت را بسترساز همه فعاليت ها در سطح جامعه اعلامو اظهار کرد : همه فعاليت ها در زمينه گوناگون اعم از فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي و ... ، در گرو امنيت مي باشد .

امنيت امروز ، حاصل از خود گذشتگي شهدا

فرمانده انتظامي لرستان امنيت امروز را حاصل جانفشاني و از خود گذشتگي شهداء و ايثارگران دانست و گفت : شهداء پاک ترين انسان هاي روي زمين بودند كه با اهداي خون خود ، استقلال و آزادي را براي جامعه اسلامي به ارمغان آوردند .

وي در ادامه گفت : شهدا با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور و مردم تا پاي جان خود ايستادگي کردند و در اين راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيدند تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند .

اين مقام انتظامي تصريح كرد : ما براي هميشه مديون خون پاک شهداي پر افتخار انقلاب اسلامي هستيم و اميدواريم با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني ، ادامه دهنده راهشان باشيم .


دانشگاه هميار پليس در پيشگيري از جرايم

 فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد گفت : رويكرد پليس بر بكارگيري علم در پيشگيري اجتماعي است .

سرهنگ "عليرضا دليري" در اين جلسه که با حضور"يوسفي" رييس دانشگاه علمي کاربردي شهرداري بروجرد در دفتر رييس دانشگاه برگزار شد گفت : دانشگاه در روشنگري ، هدايت و تغيير ديدگاه جوانان نسبت به خطرات ، معضلات اجتماعي و فرهنگي نقش بسزايي دارد .

فرمانده انتظامي بروجرد خاطر نشان کرد : مي توان با دعوت از كارشناسان پليس ، برخي از مسائل امنيتي را براي دانشجويان تشريح و از سطح تهديدات موجود كاست.

دليري تصريح کرد : دانشگاه مي تواند با ظرفيت علمي موجود ، در مباحث پيشگيري از جرايم مختلف با هدف ارتقاء سطح امنيت اجتماعي هميار پليس باشد .

وي گفت : نيروي انتظامي از سال‌هاي گذشته به سمتي در حال حركت است كه با استفاده از دانش روز به پيشگيري اجتماعي در جامعه كه هدف اصلي پليس است دست يابد .

اين مقام انتظامي تاكيد كرد : در اين راستا نقش مراكز دانشگاهي و حضور اساتيد و دانشجويان در عرصه تحقيق و پژوهش و استفاده نيروي انتظامي از اين دانش علمي براي پيشگيري از وقوع جرم و اصلاح رفتار هنجارشكنان در جامعه ، نقش بسيار مهم و اثرگذار است .

فرمانده انتظامي بروجرد ابراز داشت : در دنياي امروز سازمان و نهادي مي‌تواند در جامعه مأموريت‌هاي خود را به صورت موفق اجرا كند كه علم و تجربه را در كنار هم قرار داده و به اجراي مأموريت‌ها بپردازد .

دليري تاكيد كرد : مراكز علمي و پژوهشي همانند دانشگاه‌ها مي‌توانند با تمركز تحقيقات و پروژه‌هاي دانشجويي بر آسيب‌ها و هنجارهاي اجتماعي و تعامل با نيروي انتظامي در سالم‌سازي جامعه و ايجاد حاشيه امنيت براي دانشجويان و جوانان جامعه نقش‌آفرين باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار