رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز علي‌رغم اينكه ناامني منطقه را فرا گرفته بحمداله به بركت تلاش جهادگونه نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي امنيتي، کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 17 October 2016
 دکتر علاءالدين بروجردي در حاشيه ديدار با امام جمعه شهرستان بروجرد، اظهار کرد: نيروي انتظامي با همدلي و هماهنگي در کنار ساير نيروهاي مسلح، نظم و امنيت را به عنوان مهم‌ترين اصل براي بقاء و پيشرفت بشر، برقرار کرده است.

وي يکي از شاخص‌هاي مهم سلامت جامعه را امنيت عنوان کرد و افزود: اگر امنيت نباشد، سلامت و صحت نيز وجود ندارد؛ در سايه امنيت، پيشرفت و توسعه معنا پيدا مي‌کند اما در صورت نبود آن، هر مقدار بودجه و اعتبار که براي پيشرفت جامعه صرف شود، نتيجه نخواهد داد.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: امروز علي‌رغم اينكه ناامني منطقه را فرا گرفته بحمداله به بركت تلاش جهادگونه نيروي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي، کشور در بهترين شرايط امنيتي قرار دارد.

بروجردي تصريح کرد: تلاش شبانه روزي و طاقت فرساي پليس، موجب شده تا مردم احساس امنيت کنند و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازند و قطعاً مردم و ساير دستگاه‌ها نيز قدردان زحمات پليس هستند.

 

وی اضافه کرد: در پرتو اين امنيت و آرامش مطلوب، جوانان کشور قله‌هاي افتخار را در زمينه‌هاي مختلف علمي، فناوري، فرهنگي، ورزشي و اجتماعي به دست آوردند.

نماینده مردم بروجرد ضمن ابراز رضايت از امنيت مطلوب استان لرستان، گفت: نيروي انتظامي با تلاش و کار جهادي، دستاوردها و موفقيت‌هاي زيادي را به دست آورده است.

منبع :ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار