تیم بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور با توجه به عملکرد مطلوب از عملکرد مسئولان استان لرستان قدر دانی کرد .
کد خبر: ۳۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 17 October 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،تیم بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ،دبیر شورا، دادستان مرکز استان، فرماندهی انتظامی استان و شهردار خرم آباد تقدیر می شود .
کشوری مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان جمع خبرنگاران لرستان  با اشاره به حضور تیم بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از استان لرستان اظهار داشت: این تیم به مدت 3 روز در استان لرستان حضور داشته وبه صورت سرزده تمامی شهرستانهای استان را مورد بازرسی قرار دادند. 
 
وی افزود :درنهایت وضعیت استان را در حوزه مبارزه با مواد مخدر مطلوب اعلام کرد.
همچنین با اعلام رضایت از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پیشنهاد دادند که از استاندار و مسئولین استان تقدیر می شود.
وی با بیان اینکه در این گزارش آمده است : اقدام استان در خصوص تجمیع ادارات و دستگاههای اجرایی ، امنیت ، نظامی ، خدمات رسان و حمایتی در کنار هم جهت پاکسازی مناطق آلوده در مرکز استان قابل تقدیر است . 
بیان داشت : تیم بازرسی مبارزه با موادمخدر پیشنهاد دادند که استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ، دبیر شورا، دادستان مرکز استان ، فرمانده انتظامی استان توسط دبیر کل یا قائم مقامشان تقدیر می شود.
همچنین  امیدواریم تیم مذکور  ازعملکرد کاملا مطلوب آقامیرزایی دبیر شورا به خاطر درست هزینه نمودن اعتبارات به نحو شایسته تقدیر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار