کد خبر: ۳۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 16 November 2016
فرماندار الیگودرز گفت: تنها راه نجات جهان اسلام تفکر بسیجی است لذا باید با این تفکر کارها را انجام دهیم.
  ولی الله میرزایی اصل روز چهارشنبه در نشست هماهنگی هفته بسیج شهرستان الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: بسیج متعلق به انقلاب اسلامی نیست اما انقلاب کاری کرد که این نهاد جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
وی اظهار کرد: همه ما در قبال بسیج مسئول هستیم و وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج بکار گیریم.
فرماندار الیگودرز افزود: برای جلوگیری از ترافیک خودروها هنگام برگشت زائران اربعین حسینی باید برنامه ریزی کنیم.
** 40 برنامه در هفته بسیج در الیگودرز اجرا می شودفرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز نیز در این نشست با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: در هفته بسیج 40 برنامه مختلف توسط بسیج شهرستان الیگودرز اجرا می شود.سرهنگ محمد برامکی افزود: هفته بسیج به عنوان یک فرصت بسیار ارزشمند 37 سال پیش توسط امام خمینی(ره) بنا نهاده شد و امروز همان نهال که شاید کسی تصورش را هم نمی کرد توان مقابله با تمام قدرت ها را دارد.
وی اظهار کرد: اگر امروز با تفکر بسیجی پیش نرویم در کارها موفق نخواهیم بود.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز افزود: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی و سایر برنامه های فرهنگی از برنامه های هفته بسیج است که توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام می شود.
 بزرگترین اجتماع بسیجیان در پنجم آذرماه در مصلای شهرستان الیگودرز با حضور مسئولان این شهرستان شکل می گیرد.الیگودرز در شرق استان لرستان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار