مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: بنا شد 25 درصد سهمیه استخدام ادارات استان مربوط به استخدام فرزندان شهدا باشد که برخی ادارات استان همکاری لازم را در این زمینه ندارند.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 19 November 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،مراد روشنی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در محیط تمام ادارات و مراکز دولتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وصیت‌نامه و عکس شهدا نصب و در معرض دید عموم کارکنان قرار گیرد. روشنی

وی اظهار داشت: در تعدادی از ادارات استان این اقدام انجام‌ شده اما باید این کار فراگیر شود و فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگی برگرفته از عاشورا اثرگذار باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان عنوان کرد: مقرر شد با همکاری شهرداری خرم‌آباد اقدام به نصب بیلبورد برای نصب آثار و تصاویر شهدا شود که تاکنون این اقدام صوت نگرفته است.

وی بیان کرد: کل دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه دیدار با خانواده شده را در دستور کار خود داشته باشند که در برخی ادارات استان این اقدام انجام نمی‌شود.

روشنی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی توان‌بخشی ایثارگران استان لرستان با 15 هزار متر زیربنا و در عرصه‌ای بیش از 20 هزار متر به‌صورت 100 درصد ساخته‌شده و در آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بنا شد 25 درصد سهمیه استخدام ادارات استان مربوط به استخدام فرزندان شهدا باشد که برخی ادارات استان همکاری لازم را در این زمینه ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: نامگذاری آزاد راه خرم آباد - اراک به نام شهید بروجردی انجام و تندیس شهیدان رحیمی و شهید نعمت الله سعیدی که مقرر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه شود در مکان های مقرر نصب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار