با حضور نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:
نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری لرستان با حضور نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 02 December 2016
به'گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری لرستان با حضور محمد بیرانوندی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از شاعران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 خرم‌آباد افتتاح شد.

در پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری لرستان کوتاهی نمی‌کنم

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این ‌که در پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان کوتاهی نخواهم کرد، تصریح کرد: بایستی از همه‌ی کسانی که در راه‌اندازی نخستین مرکز فراگیر این کانون دخیل بوده‌اند، قدردانی کنم.

بیرانوندی عضو شورای فرهنگی استانها در مجلس شورای اسلامی، فرهنگ را زیربنای همه‌ی امور عنوان و اضافه کرد: در این محفل دیدن چهره‌ی عزیزانی که موجبات شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را فراهم کرده‌اند انسان را شادمان می‌کند.

وی از «محمدی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به عنوان مدیری فرهیخته، فعال، دلسوز و پیگیر یاد کرد و خطاب به او گفت: از طریق این تریبون آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف کانون اعلام می‌دارم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا مشکلات‌ مرتفع گردد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس دهم با تأکید بر این‌ که نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در کشور همتای فراوانی ندارد، خاطر نشان کرد: در جاهایی که مردم بیشتر مطالبه گر بوده‌اند شاهد پیگیری و پیشرفت بوده‌ایم و از مربیان مراکز مختلف این کانون می‌خواهم مطالبه‌گر باشند تا نمایندگان پیگیرتر شوند.

دکتر بیرانوندی نایب رئیس مجمع نمایندگان استان» خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در مواردی که احساس می‌کنید قانون نقص دارد آن‌ها را به ما اطلاع دهید؛ چرا که این موارد به منزله‌ی برگ برنده‌ای برای نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی است و به واسطه‌ی آن بهتر می‌توانند به نتیجه برسند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار