نماینده مردم خرم آباد در مجلس:
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: تفکر اصلاح‌طلبی باید در جامعه تقویت شود /به افراد کاربلد و علمی برای شورای شهر رأی بدهیم
کد خبر: ۳۳۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 02 December 2016

 به گزارش تابناک لرستان ،اعضای شورای اصلاح‌طلبان جنوب شهر خرم‌آباد با نماینده‌ی اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی دیدار و گفت‌وگو کردند.
شامگاه پنجشنبه 11 آذرماه، منزل دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) شاخه‌ی استان لرستان، رحمان بابایی، میزبان جلسه‌ی گفت‌وگویی شورای اصلاح‌طلبان جنوب خرم‌آباد با دکتر محمد بیرانوندی بود. 
 

در این جلسه، کنش‌گران سیاسی اصلاح‌طلبی چون رحمان بابایی و مجتبی بهاروند دیدگاه‌هایی را بیان کردند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) شاخه استان لرستان، رحمان بابایی گفت:«دکتر بیرانوندی یک نماینده شایسته برای اصلاح‌طلبان بوده است و به خوبی مشکلات و مطالبات مردم را در مجلس بیان می‌کند».

مجتبی بهاروند نیز از تلاش‌های دکتر بیرانوندی برای بیان منطقی مشکلات مردم سپاس‌گزاری کرد و تأکید جست هرچه به سوی انتخابات آینده نزدیک‌تر می‌شویم وحدت و انسجام بین اصلاح‌طلبان، بایستی بیشتر شود.

رحمان بابایی، روی نکاتی انگشت گذاشت:تقویت تیم‌های کارشناسی برای رفع مشکلات؛ نظارت مستمر نمایندگان بر عملکرد مدیران؛ ضرورت تقویت حضور دکتر بیرانوندی در مناطق تابعه‌ي حوزه‌ی انتخابیه؛ کوشش برای به‌کارگیری نیروهای اصلاح‌طلب در مناصب مدیریتی کلیدی شهرستان و استان.

کنش‌گرانی دیگری چون سیدمنصور شاهرخی، نبی فلاحی، ولی‌اله پورنصیر (دبیر شورا)، حبیب خوش‌کیش، نظر بهاروند و علی بیرانوند هم بر این مطالبات تأکید ورزیدند:

همگرایی  هم‌افزایی هرچه بیشتر بین نیروهای اصلاح‌طلب؛ تلاش افزون‌تر برای کاستن از مشکلات مردم؛ افزایش تعداد جلسات و نشست‌های کارشناسی و جلسه‌های هم‌فکری در آینده.

نماینده خرم‌آباد و چگنی:  تفکر اصلاح‌طلبی را باید تقویت کنیم

دکتر محمد بیرانوندی نیز از برگزارکنندگان این نشست سپاس‌گزاری کرد و گفت:«فرزند معنوی ما تفکر اصلاح‌طلبی است و باید کوشش کنیم این تفکر، بیش از پیش، در جامعه تقویت و موفق شود».
بیرانوندی تصریح کرد جلسات هم‌فکری با همراهان اصلاح‌طلبی و جلسات کارشناسی نیز باید تقویت و بیشتر شوند.
وی گفت:«در طول شش ماه گذشته هر هفته بین سه تا چهار روز در میان مردم بوده‌ام و مشکلات مردم را از نزدیک دیده و تلاش می‌کنم این مشکلات کاسته شوند».
دکتر بیرانوندی تأکید کرد:«رفع مشکلات و پیگیری امور را باید از راه‌های علمی، منطقی و به دور از طایفه‌گرایی پیش ببریم و کادرسازی و نیروسازی برای نسل‌های آینده را نیز بایستی مورد توجه قرار دهیم».
نماینده‌ی اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین درد استان لرستان را درد بی‌کاری دانست و گفت:«مطالبه‌ی مهم مردم استان لرستان، ایجاد اشتغال است و همه باید در این راستا، کوشش و تلاش مستمر کنیم و علاج درد اشتغال، نیازمند هم برنامه‌ریزی عالمانه است و هم جذب سرمایه‌گذار».
دکتر بیرانوندی از ضرورت انتخاب افرادی برای شورای اسلامی شهر گفت که کاربلد و علمی باشند و بتوانند گام‌های اساسی برای رفع مشکلات مردم بردارند.

وی هم‌چنین، سخن گفت درباره‌ی:کوشش برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و خسارت‌های آسیب‌دیدگان حادثه‌ی آتش‌گرفتن پاساژ قائم شهر خرم‌آباد؛ تلاش برای رفع مشکلات مربوط به ساخت سد معشوره‌ی کوهدشت؛ پیگیری در ارتباط با معضل سیلاب‌ آب‌های سطحی شهر خرم‌آباد؛ تلاش مستمر برای اجرای قانون آزادسازی کامل حریم قلعه‌ی فلک‌الفلاک خرم‌آباد؛  
ضرورت تقویت پژوهش در سطح دانشگاه‌های استان.

دکتر بیرانوندی موفقیت کامل را در ادامه‌ي مسیر، مرهون تقویت وحدت و انسجام در بین اصلاح‌طلبان و تقویت هم‌فکری و همراهی اصلاح‌طلبان دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار