معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه بوده و باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان تلاش کنیم .
کد خبر: ۳۴۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 11 December 2016
محبوب محمودزاده ، در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ؛برگزاری این کارگاه های دانش افزایی و ارتقائ مهارت را برای پیشبرد امور جوانان را ضروری خواند و یادآورشد: باید در این کارگاه  ها نسبت به شناسایی، برنامه‌ریزی توام با کار کارشناسی و ساماندهی معضلات و مسائل جوانان اقدام شود .

وی گفت : از طریق برگزاری این کارگاه های در سطح استان، مطالعات و بازنگری شیوه نامه ها و قوانین موجود سعی داریم بتوانیم به یک هم افزایی برسیم و درصدد حل مشکلات و معضلات جوانان استان گام های مثبتی برداریم .
وی افزود :جوانان در اتفاقات و عرصه های بزرگ کشور نشان دادند که توانایی خلق موفقیت های بسیاری را در جامعه دارند که پر هستند از انرژی، پویایی و ایده‌های نوین؛ و می‌توانند بهترین راه را برای برون رفت از مشکلات داشته باشند.

محمودزاده یادآور شد:بر همین اساس در راستای جذب جوانان  برای مشارکت در حل معضلات جامعه تشکیل سازمان های مردم نهاد و حمایت از آنها در این دولت تشدید و یکی از اولویت ها شد.

وی اشاره کرد :اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به عنوان متولی امر، طی یک سال اخیر تعداد سمن ها و تشکل های مردم نهاد تحت پوشش خود را به 90 سمن در حوزه های مختلف ،فرهنگی،ورزشی ،زیست محیطی ،هنری وادبی رسانده است که این مهم گامی مثبت در بهره گیری از توانمندی های بالفعل و بالقوه جوانان است.

 وی افزود : تاکنون 16 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه دولتی مرتبط با حوزه جوانان در محل سالن اجتماعات استانداری آذربایجان غربی برگزار شده و از 50d طرح مصوب در این ستاد 30 مصوبه به اجرا در آمده است . 

محمودزاده اضافه کرد :در شهرستان های استان نیز ستاد ساماندهی به ریاست فرماندارها تشکیل و مشکلات جوانان مورد بحث و بررسی قرار میگیرد که اداره ورزش وجوانان شهرستان ها نیز بعنوان دبیر باید مطالبات جوانان را در این جلسات پیگیر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار