کد خبر: ۳۴۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با همکاری این اداره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مروست خبر داد .

اکبر رنجبر اظهار داشت: در این نمایشگاه  بیش از ٣٠ تابلو شامل خط نستعلیق و برگرفته از مفاهیم، آیات قرآنی، شعر و سخنان حکیمان و بزرگان دین با همکاری و حمایت این اداره ، انجمن خوشنویسان مروست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به نمایش گذاشته شده است .
در این نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان خوشنویس استان یزد و استان های کرمان، فارس و اصفهان  به  معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است .
سرپرست فرمانداری خاتم در ایین افتتاحیه این نمایشگاه طی سخنانی خاطر نشان کرد: هنر خوشنویسی  علاوه بر زیبایی هنری که دارد می تواند در انتقال پیام به افراد جامعه  مفید و اثر گذار باشد .
محمد محمودی با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه، افزود خوشبختانه اقدامات فرهنگی انجام شده و در حال انجام در این منطقه نوید دهنده اینده ای روشن برای فرهنگ و هنر این منطقه است .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی مروست نیز در این آیین با سپاسگزاری از سرپرست فرمانداری خاتم ، اظهار داشت : منطقه مروست با دارابودن توانمندیهای فرهنگی و هنری ویژه ، در مجموعه گسترده تمدن دارای جایگاه بالایی است .
اکبر رنجبر تقویت و توسعه انجمن های فرهنگی و هنری را از برنامه های راهبردی این اداره ذکر و افزود: در حال حاضر ٦ انجمن فرهنگی در این منطقه راه اندازی گردیده و دو انجمن نیز در آینده نزدیک در مروست راه اندازی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار