کد خبر: ۳۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 25 January 2017

رئیس فدراسیون سه‌گانه گفت:  همه ایران از قهرمانی لرستان در مسابقات سه‌گانه کشور جا خورد.

 سردار محمدعلی صبور در مجمع انتخابات هیأت سه‌گانه لرستان بیان کرد: پتانسیل سه‌گانه در این استان بالاست و نخستین سالی که لرستانی‌ها در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کردند، قهرمان شدند.

وی ادامه داد: این موفقیت بلافاصله بعد از چند ماه که سه‌گانه به لرستان آمده بود، کسب شد و همه ایران از آن قهرمانی جا خورد.

صبور خطاب به حیدری‌مقدم رئیس جدید هیأت سه‌گانه لرستان تأکید کرد: در این هیأت‌ باید جهادی کار کنید و سال آینده درخشش در پنج رده سنی مختلف را از لرستان می‌خواهم.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه با توجه به قابلیت‌های لرستانی‌ها در سه‌‌گانه توجه ویژه به این استان خواهیم داشت، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کمک به هیأت از برنامه‌های ماست. بالاترین کمک فدراسیون به هیأت‌های استانی 20 میلیون ریال است که به لرستان 50 میلیون ریال تا چند روز آینده کمک خواهیم کرد. دوره‌های استعدادیابی برای ورزشکارهای لرستانی برگزار خواهیم کرد و برنامه‌های زیادی را در این استان اجرا می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انتقادهایی که از این فدراسیون می‌شود، تصریح کرد: هر کسی در رسانه‌ها علیه ما حرف می‌زند می‌توانم بگویم هدفش از این کارها چیست! وقتی یک مربی به تیم ملی دعوت می‌شود، فرزندش هیچ مشکلی ندارد و به اردو می‌آید اما وقتی پدر دعوت نمی‌شود، فرزند نیز به اردو نمی‌آید و بهانه‌ها می‌آورد.

صبور با یادآوری اینکه امسال لیگ سه‌گانه برگزار نشد، تصریح کرد: ورودی لیگ را ابتدا 100 میلیون ریال درنظر گرفتیم و سپس آن را به 50 میلیون و بعد به 15 میلیون ریال کاهش دادیم و وقتی متقاضی نداشت گفتیم تیم‌ها فقط هزینه‌های لیگ را بدهند که فقط سه تیم اعلام آمادگی کرد و نتوانستیم لیگ را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون سه‌گانه با اشاره به اینکه بودجه فدراسیون 9 میلیارد و 800 میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال را برای پاداش ورزشکارهای مدال‌آور کسر کردند. البته این مقدار پول از فدراسیون‌های والیبال و فوتبال نیز کم شد اما با این کار ستون‌های سه‌گانه پایین می‌آید ولی این فدراسیون‌ها خیلی اذیت نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه اسفند ماه قرار است رقابت‌های بانوان قهرمان کشور برگزار شود، گفت: خانم ماریسول رئیس اتحادیه جهانی برای تماشای این رقابت‌ها به کشورمان می‌‌آید و بر برگزاری آبرومند آن تأکید داریم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار