کد خبر: ۳۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 27 January 2017

امام جمعه الشتر با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: این حادثه نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید ابعاد این حادثه بررسی و ابزار پیشگیری از وقوع حوادث مشابه در آینده فراهم شود.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان مستحکم‌ سازی بافت‌های فرسوده را از عوامل مهم پیشگیری از حوادث احتمالی مشابه عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برخی انبوه ‌سازی‌هایی که صورت می‌گیرد، حداقل استانداردهای لازم رعایت نمی‌شود و این امر زمینه رخ دادن حوادث ناگواری را در آینده فراهم می‌سازد.
وی با انتقاد از تولید برخی خودروهای بی ‌کیفیت در داخل، تصریح کرد:حوادث دیگری همچون تصادفات جاده‌ای که بر اثر تولید خودروهای بی‌ کیفیت رخ می‌دهد، سالانه نیز جان افراد بسیاری را می ‌گیرد.
خطیب جمعه الشتر تاکید کرد: لازم است متولیان امر و مسئولین مربوطه همه ابعاد حوادث و رخدادهایی که زندگی، جان و مال مردم را به خطر می‌اندازند مورد بررسی و در جهت رفع معضلات موجود تلاش نمایند.
حجت الاسلام موسوی همچنین با انتقاد از نحوه تسلیت به خانواده شهدای آتش‌ نشان، خاطرنشان کرد: گاهی دیده می‌شود که فرهنگ و رفتاری غیر از آنچه که سبک و رفتار اسلامی است، وارد فرهنگ جامعه ما می ‌شود که نمونه آن را در نحوه تسلیت به خانواده شهدای آتش‌نشان دیدیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار