کد خبر: ۳۶۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 28 January 2017

فروزان ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با بیان اینکه امسال در ایام فجر برنامه‌های مختلفی توسط اداره آموزش بنیادشهید لرستان برگزار می‌شود اظهارداشت: یادواره شهدای دانش‌آموز 13 بهمن ماه 955 در دبیرستان شاهد کوهدشت برگزار می‌شود.

وی اجرای زنگ انقلاب را یکی از برنامه‌های دهه فجر دانست و افزود: نمایشگاه عکس و آثار شهدا برپا و در سطح ادارات و مدارس نیز مراسم رونمایی از وصیت نامه شهید فرهنگی و دانش آموز برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش بنیاد شهید لرستان عنوان کرد: دعوت از سخنرانان برای حضور در مدارس و ایراد سخنرانی در زمینه اقتصاد مقاومتی در مراکز آموزشی از دیگر برنامه‌های این ایام است که انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امسال با همکاری دانشگاه علمی کاربردی در دهه فجر از 70 دانشجوی شاهد و ایثارگر که فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد هستند، تجلیل به عمل می‌آید.

ولی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش رشد علمی دانش‌آموزان شاهد استان لرستان اشاره کرد وگفت: در سال 94 و 95 دانش‌آموزان ممتاز استان لرستان سه درصد رشد داشته‌اند و امیتاز آنها از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

رئیس اداره آموزش بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: از مجموع دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدای، راهنمایی و متوسطه هزار و 61 دانش آموز مشغول تحصیل هستند که 664 دانش آموز معال 62 درصد ممتاز هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع هزار و 61 دانش اموز 512 نفر در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند که 338 نفر از آنها ممتاز است و در طرح پراکنده نیز از 549 دانش‌آموز 326 نفر ممتاز است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار