کد خبر: ۳۶۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 29 January 2017
بهرام ترکاشوند ظهر  افزود: ولی این مسیر با وجود بارش شدید وکولاک از سمت بروجرد به اراک باز وتردد به کندی در آن جریان دارد.
وی بیان کرد: محور بروجرد به سمت ملایر، بروجرد - خرم آباد برغم بارش برف و کولاک باز بوده و تردد در آن جریان دارد.
وی از رانندگان خواست ازسفرهای غیرضروری امتناع کرده و در صورت سفر حتما تجهیزات مورد نیاز زمستانی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. 
رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای بروجرد اظهارکرد: محور بروجرد به سمت اراک از عصر روز گذشته شنبه تا ساعت 9 صبح امروز یکشنبه به دلیل برف، مه شدید، کولاک و لغزنده بودن جاده بسته بوده که با تلاش نیروهای امداد رسان امروز بازگشایی شده بود.
ترکاشوند اضافه کرد: کار بازگشایی محورها توسط اکیپ های امداد رسان راهداری، ارتش، سپاه و قرارگاه خاتم همچنان ادامه دارد و اولویت اصلی با محورهای اصلی و گردنه های سخت گذر است.
وی تاکید کرد: امروز با خدمات اکیپ راهداری و همکاری اورژانس و هلال احمر جان یک مادر باردار روستای ملک آباد از مرگ حتمی نجات داده شد و برای انجام زایمان به بیمارستان چمران منتقل گردید.
به گزارش ایرنا: به دلیل برودت هوا و بارش برف در سطح شهرستان مدارس روستایی درهمه مقاطع تعطیل و مدارس ابتدایی شهر بروجرد و اشتزینان نیز تعطیل اعلام شده است.
بارش برف از دو روز گذشته در بروجرد شروع و همچنان ادامه دارد و در این مدت بیش از 43میلیمتر بارش در این شهرستان ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار