کد خبر: ۳۶۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 29 January 2017
سردار محمد قنبری  با بیان این که تامین امنیت پایدار نیازبه تعامل همگانی دارد افزود: نیروی انتظامی استان لرستان توانسته از نظر کشف جرم ، برگرداننده امنیت و احساس امنیت برای مردم و احساس نا امنی برای مجرمان باشد و در این رابطه در کشور رتبه ششم را دارا است . 
وی با بیان این که قانون در همه جا برای همه یکسان است افزود: مردم استان لرستان در ارزیابی قانون مردم فهیم با پیشینه فرهنگی بسیار قوی هستند که با نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی دارند و با توجه به اعتقادات عمیق و تقوی بالایی که دارند در خیلی از موضوعات مختلف این نیرو مرهون همبستگی ، پیوستگی و مراعاتی است که توسط مردم صورت می گیرد .
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نیروی انتظامی نیزشبانه روز با تمام توان و با برنامه تلاش می کند و یکی از موضوعاتی که موجب موفقیت نیروی انتظامی در استان شده هدف گذاری و حرکت با برنامه است .
سردار قنبری افزود: نیروی انتظامی یک برنامه سه ساله تنظیم کرده که هم اکنون در اواخر آن قرار داریم و تا به حال مطابق برنامه پیش رفته ایم و نتیجه این تلاش را باید مردم احساس کنند و قضاوت اصلی با آنها است .
وی گفت : باتوجه به بررسی های انجام شده از قبل توسط کارشناسان نیروی انتظامی استان کمبودها و نواقص از نظر نیروی انسانی و تجهیزات در شهرستان پلدختراز هر حیث مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شده است .
وی افزود :دو هفته پیش به پلدختر سفر کردم و تمام یگان ها از نزدیک بازدید و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و باتوجه به آمارهایی که از شهرستان پلدختر در استان موجود است هم اکنون به نواقص موجود پرداخته شده و در این رابطه تصمیم هایی گرفته شده و مصوباتی مصوب شده است .
فرمانده انتظامی لرستان گفت: حداکثر زمان برای اجرایی کردن این مصوبات یک ماهه است و یک ماه آینده این نواقص برطرف خواهد شد و درنیروی انتظامی پلدخترنسبت به گذشته تحرکی ایجاد می شود .
وی با بیان این که مردم تولید کننده امنیت هستند گفت: نمره ای که مردم به نیروی انتظامی می دهند نمره اصلی ، ملاک و معیار محسوب می شود و قابل قبول است و امنیت همیشه به صورت قطعی محقق نخواهد شد یعنی هیچ گاه 100 نیست بلکه نسبی است و بستگی به احساس مردم دارد.
سردار قنبری از عملکرد فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر تقدیر کرد و افزود:مردم از عملکرد ایشان راضی هستند و فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر یکی از فرماندهان بسیار خوب تلاشگر ، صادق القول است که شبانه روز برای ایجاد امنیت تلاش می کند .
فرمانده انتظامی لرستان گفت: فرمانده نیروی انتظامی پلدختر با بینش معنوی به قضایا نگاه می کند ونیروی انتظامی استان نیز با توجه به ویژگی هایی که در فرمانده انتظامی شهرستان سراغ دارد نسبت به پلدختر دغدغه ای به آن صورت ندارد و راضی است واز نمره 100 ، 95 به ایشان داده می شود و 5 درصد هم به خاطر نسبی بودن این مسئله است .
شهرستان پلدختر با 80 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار