کد خبر: ۳۷۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 02 February 2017


 حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی روز پنجشنبه در یادواره شهدای قرآنی لرستان که در محل سالن جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: وصیت نامه امام خمینی (ره) باید تشریح شود و در خطبه های نماز جمعه نیز به آن پرداخته شود.

وی اضافه کرد: تکلیف و وظیفه تمام دستگاه ها و نهادهای مختلف و تمام مقام های حقیقی و حقوقی در وصیت نامه امام (ره) مشخص و تعیین شده است و هر کسی باید در این زمینه به تکلیف خود عمل کند.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امام (ره) با برداشتی عمیق و صحیح از اسلام و در عین حال با منطقی مطابق با منطق اهل بیت و با نگاهی عمیق به جریان های مختلف فکری دنیا ، نظام جمهوری اسلامی را که همان اسلام ناب محمدی است را بنیان نهاد. 
حجت الاسلام موسوی هوایی گفت: امامت و رهبری محور انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود و آنچه که به عنوان روح انقلاب بر همه محورهای انقلاب سایه می افکند توحید و وحدت است.
به گفته وی شهدا از نیروی عظیمی برخودار هستند که در موقعیت های مختلف و در زمانی که احساس کنند انقلاب در معرض خطر قرار دارد همه را برای خدا در کنار همدیگر جمع می کنند و به همین خاطر به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. 
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امروز اصلی ترین نیاز کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا است که به عبارتی جمع شدن حول محور شهدا به معنای وحدت در اعتقاد به ولایت است.
حجت السلام موسوی هوایی با اشاره به اینکه انقلاب به هستی معنوی ما گره خورده و اگر به انقلاب ضربه ای وارد شود به اسلام ضربه وارد می شود گفت: در مسیر دفاع از ولایت و حاکمیت نباید کمترین تزلزلی را به خود راه داد و باید دانست که مشکلات در همه جا وجود دارد اما این مشکلات نباید خدشه اس بر اصل انقلاب وارد کند.
نخستین یادواره شهدای قرآنی لرستان صبح روز پنجشنبه در سالن جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار