همزمان با هفتمین روز از دهه فجر "
نگهداری از زمین های چمن مصنوعی با پیشنهاد شورای روستا به یکی از اهالی واگذار می گردد
کد خبر: ۳۷۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 07 February 2017
همزمان با هفتمین روز از دهه فجر سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دورود با حضور امام جمعه،نماینده مردم دورودوازنا در مجلس،فرماندار،مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در آئین افتتاح این طرح ها گفت: با حمایت دولت و با توجه به نیاز ورزشکاران این منطقه سه زمین چمن مصنوعی در  روستاهای پهلوانکل،کاغه و برزان به بهره برداری رسید.
علی یاور عزیزپور خاطرنشان کرد:این زمین ها با مساحت یک هزار و 100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر هر کدام دو میلیارد و 400 میلیون ریال جمعا به مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث شده است.
وی بیان داشت: با احداث این زمین ها 1/8 سانتی متر به سرانه ورزشی در شهرستان دورود اضافه می شود که از 53 سانتی متر به 55 سانتی متر افزایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه استان لرستان 20 سانتی متر از سرانه ورزشی ملی عقب است افزود:اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی را دارد تا با تلاش و پیگیری های مضاعف این کمبود را جبران کند.
وی بر لزوم حفظ و نگهداری زمین ها از سوی اهالی روستا تأکید کرد و افزود:نگهداری از زمین های چمن مصنوعی با پیشنهاد شورای روستا به یکی از اهالی واگذار می گردد


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار