علی زندی فر شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان به فعالیت اداره کل راهداری استان در سه حوزه حمل و نقل، مجتمع های خدمات رفاهی و راهداری طی ایام نوروز اشاره کرد
کد خبر: ۳۷۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 15 February 2017


امسال تمام نیوجرسی ها و گارد ریل های جاده های استان را آشکار سازی کرده و نقاط حادثه خیز استان را مشخص می کنیم همچنین ۴ اکیپ پیمانکاری جهت لکه گیری محورهایی که در زمستان دچار چاله شده اند انتخاب شده که با مساعد شدن هوا شروع به فعالیت می کنند.
خرم آباد – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از استقرار ۱۴ ایستگاه دائمی پلیس در محورهای استان طی ایام نوروز خبر داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه در حوزه راهداری برای اولین بار گشت های خود را بصورت ۳ شیفت شبانه روز در تمام شهرستان های استان فعال خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین از ابتدای اسفند تا ۲۰ ام این ماه نسبت به به روز کردن سیستم روشنایی راه های استان اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان داشت: ۴ اکیپ پیمانکاری جهت لکه گیری محورهایی که در زمستان دچار چاله شده اند انتخاب شده که با مساعد شدن هوا شروع به فعالیت می کنند.

زندی فر به استاندارد کردن علائم سطح جاده های استان اشاره کرد و گفت: امسال تمام نیوجرسی ها و گارد ریل های جاده های استان را آشکار سازی کرده و نقاط حادثه خیز استان را مشخص می کنیم.

وی از استقرار ۱۴ ایستگاه دائمی پلیس در محورهای لرستان خبر داد و افزود: همچنین مقرر شده ۶۰ چراغ پلیسی در مناطق پرخطر که پلیس به ما اعلام می کند نصب کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه تمامی راهدارخانه ها و ادارات راه استان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، عنوان کرد: در ایام نوروز شرکت های امدادخودرو و مراکز معاینه فنی استان لرستان  بصورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

زندی فر افزود: به  مراکز معاینه فنی اعلام شده که از ابتدای اسفند ماه بصورت ۳ شیفت کار کنند زیرا در این ایام بسیاری از افراد جهت اخذ کارت معاینه فنی به این مراکز مراجعه می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار