در آیینی با برگزاری یادواره شهدای سرعین از کتاب چشمه های آسمانی در این شهر رونمایی شد.
کد خبر: ۳۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 25 May 2015

به گزارش ایرنا، این کتاب که با تلاش دکتر رقیه صادقی نیری توسط بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مساعدت مالی شهرداری سرعین منتشر شده به معرفی 54 شهید والا مقام شهرستان سرعین می پردازد.

امام جمعه سرعین در این یادواره گفت: در هر زمان و هر پست و مقامی که به وظیفه و مسوولیت اجتماعی خود عمل کنیم به معنای واقعی باشم دنباله روی راه شهدا خواهیم بود.

حجت الاسلام محمود اصغری افزود: بزرگترین وظیفه ما در قبال خون شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر کس در هر مسوولیتی که دارد باید برای حفظ نظام اسلامی تلاش کند.

او با بیان این که شهدا پا در رکاب ولایت گذاشتند گفت: اگر تفکر و روحیه ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد هیچ فردی جرائت پایین آوردن پرچم این نظام را ندارد.

وی افزود: شهدا سهم اصلی را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفاظت از تمام شئونات کشور داشته اند و هم اکنون هم خون آنها ، نام و آثار آنها پیام دارد و پیام آنها حفظ وحدت ، انسجام ، حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی ، نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبری و ولی فقیه است.

امام جمعه سرعین اظهار کرد: این پیام خون شهداست که ایران را در جهان با تمام قدرت حفظ و اقتدار بخشیده و نگاه همه مسلمانان جهان به ایران است و لبه تیز شمشیر دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهسونیستی به طرف ایران است چون درک کرده اند که ایران اسلامی تا چه اندازه در جهان تاثیرگذار است.

امام جمعه سرعین یکی از وظایف مهم نسل امروز جامعه را درک تاریخ حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس و گرفتن درس اطاعت پذیری از ولایت فقیه دانست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار