کد خبر: ۳۹۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 14 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، نادر سلیمانی در مصاحبه با روزنامه جام جم به بازی خود در نقش "شعبان بی مخ"در سریال معمای شاه پرداخته است.
بازیگر نقش شعبان بی مخ: او آدم بزن بهادری بود اما روی زنها دست بلند نمی کرد
بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

در "معمای شاه" در نقشی کاملا متفاوت ظاهر شدید و نقش شخصیتی شناخته شده را ایفا ‌کردید. از چگونگی به تصویر کشیدن شخصیت شعبان جعفری بگویید.

نقشی را که در این مجموعه بازی کردم خیلی دوست دارم و از آقای ورزی بابت سپردن این نقش به من سپاسگزارم؛ به نظرم مردم داوران خوبی هستند، خودشان خوب تاریخ را در یاد دارند و در موردش قضاوت می‌کنند. من به سیاه یا سفید بودن مطلق شخصیت‌ها معتقد نیستم و تلاشم این بوده شخصیتی ارائه کنم که مردم در موردش فکر کنند و خود تصمیم بگیرند. از نگاه دراماتیک هم این قضیه درست‌تر است. تلاشم را برای ایفای درست نقش به کار بردم و امیدوارم مردم هم دوستش داشته باشند.

به‌دنبال تحقیق در تاریخ و شناخت بیشتر این نقش هم رفتید؟ با نکات جدیدی هم درخصوص شخصیت او مواجه شدید؟

بله. سراغ منابع رفتم و سعی کردم از ویژگی‌های او مطلع شوم. حتی یادم هست فهمیده بودم شعبان گرچه شخصیتی بزن بهادر بوده و به عده‌ای آزار می‌رسانده، اما هیچ‌وقت به روی زنان دست بلند نمی‌کرده است. از جایی درخصوصش مردد بودیم، با آقای معتضد هم صحبت کردیم و به لحاظ تاریخی کسب اطلاع کردیم که موجب شد این صحنه از قصه حذف شود. ورزی در کنار کارگردانی دوست خوبی هم هست و خوشحالم که حرفم را پذیرفت.
 
بازیگر نقش شعبان بی مخ: او آدم بزن بهادری بود اما روی زنها دست بلند نمی کرد 

البته چهره‌پردازی هم بشدت به کمکتان آمد و بسیار شبیه او شدید.

بله. این حاصل چهره‌پردازی خوب شهرام خلج بود. هر بار دو ساعت گریمم طول می‌کشید. به طور کلی برای هر سکانس زمان زیادی برای آماده‌سازی چهره و صحنه و لباس طی می‌شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار