فرماندار دلفان گفت: سند اشتغال شهرستان دلفان تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ براساس برنامه و طرح‌های کارشناسی شده ادارات تدوین می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 12 April 2017
جعفر طولابی فرماندار دلفان؛ میزان تعهد اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دلفان را در سال 95، دو هزار و 209 نفر برشمرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دلفان سال گذشته فراتر از تعهد اشتغال خود عمل کردند.


وی به تدوین سند اشتغال استان لرستان اشاره کرد و افزود: سند اشتغال شهرستان دلفان تا اواخر فروردین ماه 96 یا نیمه نخست اردیبهشت‌ تدوین می‌شود.


فرماندار دلفان عنوان کرد: برای تدوین این سند از تمامی ادارات شهرستان درخواست شد تا برنامه و طرح‌های کارشناسی شده خود را که در سال 96 قابلیت اجرا دارند معرفی کنند.


وی به نام‌گذاری شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ادارات شهرستان دلفان باید طرح و برنامه‌هایی را معرفی کنند که در حد شعار نماند و بر اساس آن سند توسعه اشتغال شهرستان تدوین شود.


طولابی بیان کرد: پس از جمع‌بندی طرح‌های معرفی‌شده از سوی ادارات و تنظیم سند اشتغال، از خردادماه کار پیگیری و اجرای این طرح‌ها آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار