مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور، امسال هم با ناکامی نمایندگان مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 01 May 2017
 خبرگزاری صداوسیما، در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور، عصر امروز تیم خونه به خونه در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان خیبر خرم آباد بود که در پایان مهمان خود را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.گلهای تیم خونه به خونه در این بازی را حمید کاظمی دو گل و روح اله باقری و محمدحسین باباگلی وگلهای خیبر را حسین بهاروند و مهدی به ثمر رساندند.
تیم خونه به خونه بابل در پایان مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور با 53 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.
تیم نساجی قائم شهر دیگر نماینده مازندران در این مسابقات در رشت مقابل سپیدرود این شهر، بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و با 46 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جاخوش کرد.گلهای تیم نساجی در این بازی را محمد عباس زاده و مرتضی غلامعلی تبار به ثمر رساندند. عباس زاده با این گلی که امروز به ثمر رساند با 24 گل، آقای گل این فصل لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور شد.
در پایان مسابقات این فصل لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور، تیمهای پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور صعود کردند.
آخرین فصلی که مازندران در رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور دارای تیم بود مربوط به فصل 85-84 بود که شموشک نوشهر در آن رقابتها حضور داشت، در آن سال تیم شموشک پس از سه فصل حضور در لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد و از آن به بعد، مازندران تیمی در لیگ برتر ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار