مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در تابستان سال گذشته در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند گفت: باید برای ۵۶۰ هزار دانش‌آموز کرمانی برای تابستان سال جاری برنامه‌ریزی کرد و از این ایام فراغت بهره بیشتری برد.
کد خبر: ۴۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 07 June 2017
محمد محسن‌بیگی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: تقریبا از 20 خردادماه مدارس استان تعطیل می‌شوند و یک فرصت حدود سه ماهه است که از آن به‌عنوان اوقات فراغت یاد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه 120 هزار دانش‌آموز در تابستان سال گذشته از کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت در استان استفاده کردند گفت: بسیج دانش‌آموزی، اداره اشاد، سازمان تبلیغات، ورزش و جوانان و صدا و سیما دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان همکاری کنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: 560 هزار دانش‌آموز در استان کرمان وجود دارد که باید برای اوقات فراغت آنها در تابستان برنامه‌ریزی کرد و از این ایام بهره بیشتری برد.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 130 هزار دانش‌آموز در جنوب استان کرمان تحصیل می‌کنند در رابطه با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی برای دانش‌آموزان در سال گذشته خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته 415 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

محسن‌بیگی از اعزام 10 هزار دانش‌آموز به مشهد مقدس خبر داد و گفت: 8 هزار نفر دانش‌آموز نیز به اردوهای راهیان نور از استان کرمان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 200 روحانی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و در سراسر استان فعالیت فرهنگی و پرورشی دارند افزود: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش از زمان گذشته بیشتر هم شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار