معاون پرورشی تربیت بدنی وتشخیص سازمان آموزش وپرورش استثنایی ازآغاز فعالیتهای پایگاههای سنجش نوآموزان بدو ورودبه مدرسه خبردادوگفت: تعداد ۸۴۰ پایگاه سنجش در سراسر کشور برای یک‌میلیون و۲۰۰ نوآموزدایراست.
کد خبر: ۴۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 13 June 2015
 رحمان هاشمی، معاون پرورشی، تربیت بدنی و تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی آمادگی تحصیلی نو آموزان در بدو ورود به دبستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح سنجش به صورت پایلوت در ۵ منطقه پایتخت اجرا می شود.

وی افزود: طرح سنجش در مناطق ۳، ۴، ۹، ۱۱ و ۱۵ افتتاح شده است و از هفته آینده در تمام مناطق شهر تهران این ظرح انجام می شود.

هاشمی با بیان اینکه پایگاه های سنجش در پنج روز هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ فعالیت دارند بیان کرد: بر اساس نوبت‌دهی مدارس، خانواده ها برای سنجش نوآموزان باید مراجعه کنند.

معاون پرورشی، تربیت بدنی و تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: طرح سنجش برای اولین بار به صورت الکترونیکی اجرا می شود که دقت و سرعت ما را در دستیابی به اطلاعات بالا می برد.

وی با بیان اینکه طرح سنجش یک طرح ملی است، عنوان کرد: تعداد ۸۴۰ پایگاه سنجش در سراسر کشور برای یک‌میلیون و ۲۰۰ نوآموز دایر است.

هاشمی تاکید کرد با توجه به سیاست‌هایی که در هر استان وجود دارد، نوبت‌دهی به نوآموزان نیز در اختیار استان‌ها است.

معاون پرورشی، تربیت بدنی و تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: پایگاه‌های سنجش در ۵۰ روز فعالیت خواهند کرد و برای بازماندگان از طرح سنجش نیز زمان این طرح تا مهر تمدید خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار